48IDA Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Gutter og jenter; jeg må selge bilen min. Den må desverre vike plass for noe mere bruksvennlig for samboeren og dattern. Sånn er livet.... Selges gunstig, billig, osv . http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=303746 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Hvor mye skal du ha for den? og hvilken stand er resten av bilen i? mye rust? den enekanalen har vel rustet i stykker? eller er det andre grunner? btw, er det samme bilen som du har som avatar? Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 CorvetteC3: Ja, det er samme bilen som jeg har som avatar. Den ene kanalen må fixes, ellers er det helt greit - du må nesten se bilen for å avgjøre. Alle har vi jo forskjellig oppfatning av hva som er bra og dårlig. Er åpen for bud. Men la oss si at vi starter på 30. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Kanskje litt off topic, men hvilke andre biler (modeller) er det som ligner på din? Vurderer å kjøpe et stort, bredt, langt amerikansk flak :D. I samme stil som bilen din. Har også sett på Chevrolet Caprice... Noen andre biler å anbefaler? Alle tips motas! :) Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 PS: Hvis du ikke har solgt bilen til våren... Så kanskje jeg kjøper den. Hadde passa meg perfekt egentlig :). Har dessverre ikke nok penger nå :(. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 en jeg kom over på strømmen en kveld.. den var laaaaaaaaaaaang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Det er en Dodge Charger.. Vil helst ha en firedørers. Skal være typisk ungdomsbil liksom. Firedørs, feit, sedan. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Intercooler Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 taxidriver : fy faen for en FEET bil du hadde posta bilde av ;) Siter Volvo 740 Turbo Intercooler Med diverse mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Bilen solgt eller? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Er det en Rebel? Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Hehe, kom over denne i kjedsomhet surfing :D http://nrk.no/magasin/upunkt/spill/2058621.html Minner litt om en hviss avatar :D Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Hehe, havna der altså... Bilen er 99% sikkert solgt, vet helt sikkert søndag kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Gudd løkk dahh Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet September 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Det forrige salget gikk i dass......(men hva annet er å forvente når kjøper dukket opp, og det viste seg å være en jentunge på knapt 18år?) Bilen kan hentes på Jessheim mot 20.000,- Og det er BILLIG!!! Du kan ta ut alt av deler (motor, autometer, kasse, shifter etc..) kast bilen på dynga, og du har likevel mye igjen for pengene!! Ring meg på 90668483 eller send mail: idapower@online.no for info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Har lyst på, men har...........:( Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg