bakkiz Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Lite aktivitet på detta forumet. Så tenkte jeg fikk lage en tråd der folk kan legge inn bilder/filmer av bilcrossbila sine;) Skal få lagt inn noen bilder i kveld jeg også:D Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115408 Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_orion Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 her en film fra eikås for litt siden malibuen ligger på autodb hvis noen plutselig fikk lyst på den... Siter donuts cannot be eaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 kunne tenkt meg malibuen jeg egentlig;) men sikkert itte så lett å kjøre den da ;) Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 vis dere går inn på http://www.oleopel.com så lgger det bilder og litt historie om RCN bilen min der under "min hobby" og noen av bilcross bila minne under "bilcross bilder" ikke bare mine bilcross biler da, men i denna familen vertfald... har en go del flere bilder på PC'n og enda flere i fotoalbum samlinga mi hjemme for se hva jeg for til ,med å fo lakt de ut;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakkandegalin Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 http://www.hakkandegalin.piczo.com her er det en del bilder av bilcrossbilene våre+++ ikke helt bra side men er nå noen bilder;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_orion Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 kunne tenkt meg malibuen jeg egentlig;) men sikkert itte så lett å kjøre den da ;) skal faktisk ikke være så værst... en kompis av meg som eier den, og den ska visst være grei å kjøre... Siter donuts cannot be eaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Her ligge det endel bilder fra Vikedal, og litt fra eikås http://www.sysrq.info/gallery/album34 Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 skal faktisk ikke være så værst... en kompis av meg som eier den, og den ska visst være grei å kjøre... Okei, er ikke sikkert den er så værst;) men må vell spinne for mye når det er bløtt? takk for linker folkens;) Legger ut bilder i kveld jeg å. Skal straks reise på skola nå så har ikke tid nå:P Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_orion Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Okei, er ikke sikkert den er så værst;) men må vell spinne for mye når det er bløtt? takk for linker folkens;) Legger ut bilder i kveld jeg å. Skal straks reise på skola nå så har ikke tid nå:P han har BREIE gullabo så det er ikke så værst faktisk. men spinner en del ja! hehe;) Siter donuts cannot be eaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Den malibuen bråkt iallefall noke heilt hinsides, nesten så det va plagsomt når den drog på forbi der me stod.. Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Bråke må da være lov .-) Er jo tross alt bilcross... Ble kalt inn til juryen på Melhus når jeg kjørte Fiat`en min jeg også pga støy.. Men ba de måle den ifølge boka om de ville noe.. Bråkte jo ikke noenting på 4-5000 o/min.. Men når jeg passerte 8-9000 derimot.. hehe.. Men det er jo ikke ulovlig ifølge boka da.. bare fryktelig morro :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 han har BREIE gullabo så det er ikke så værst faktisk. men spinner en del ja! hehe;) 15'' gullabo på ascona'n til svigerbror, og noen døde 90hester:D.. spinner forde, så å spinne med gullabo er ingen heksekunst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 He,he. Er jo gøy når det bråker. men er enig at det kan bli litt mye når man står å ser på;) Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Noen bilder fra bilen min på mitt første løp;) Den gule ascona`n! første runden jeg kjørte med bilcrossbil på bane:D Så kom andre heat da. jeg fikk starten, men var alt for ivrig å snurra. Å bak meg kom jo resten av folket å det endte med at en volvo smalt i fronten på meg:( Så da ble det stopp å jeg fikk lyst til å grine;) Men når man har ivrige kamerater og pappa i depoet ble bilen retta oppigjenn. Men radiatoren min var helt ødelagt så fikk ikke kjørt mer den dagen. Men ble mer kjøring dagen etter;) Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg