T16REX Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hmmm. Den er fremdeles ikke kommet til rette. :/ Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 ringte du taxi sentralen? Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Nei, har ikke gjort d ennå. Har forstått det slik at de har veldig mange andre og som ringer inn. Vet ikke om jeg har helt troen på at de kan hjelpe. Eneste jeg kan se for meg at hjelper er at man faktisk kjører rundt og ser etter den. Men, jeg tror den bilen er helt forsvunnet nå. Jævla trist! Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ok... 3000 i finnerlønn nå! ;) Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Nei, har ikke gjort d ennå. Har forstått det slik at de har veldig mange andre og som ringer inn. Vet ikke om jeg har helt troen på at de kan hjelpe. Eneste jeg kan se for meg at hjelper er at man faktisk kjører rundt og ser etter den. Men, jeg tror den bilen er helt forsvunnet nå. Jævla trist! ja, men tenk om det er 500 biler som kjører rundt å ser da :P Var en taxi som fulgte etter meg engang. Han trodde jeg hadde stjålet bilen. Var en lik bil som var meldt stjålet:) jeg ville iaff ringt taxi sentralen. De er vel også innterisert i 3k ekstra :) jaja. lykke til med bilen. Får håe du finner den Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Ringer dem idag. :) Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 opp med seg Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
murvle Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Ta deg en tur te Ørlande/Orkanger;P finner du ikke bilen din, har du i allefall sett mange andre golfer:) "skal selv holde øya åpen etter golfen din" (Orkdal,Melhus og Skaun) Siter Martin *04 Toyota Celica TS *97Skoda Felicia 1.9D R.I.P(søstra lånte bilen) *97 Honda CR250 SOLGT *86 Mitsubishi Lancer GLX, rusta bort gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Tusen takk skal du ha. ;) Setter pris på all hjelp og våkne øyne. Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 ... :| Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirium Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 RING taxisentralen og lov ut dusøren på 3000 der. Kjenner en som ble frastjålet en nyere mb280 for noen år siden. Han ringte taxisentralen og lovte ut dusør på 5000, bilen ble funnet dagen etter. :) Du skulle ha ringt med en gang du fikk tipset om det, men du taper ingenting på å ringe nå heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 nå har jeg ringt trøndertaxi og norgestaxi, og alle bilene er på utkikk. :) Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 ingen som vet om suspekte plasser den kan befinne seg da? forslag mottas med takk og bukk :) Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 ok... den som finner den, får felgene og dekkene som står på. (prøver å finne på noe lurt for å få folk til å lete etter den) Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 har trua på den me å utlove dusør på taxisentralen! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg