EnJoy Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hva med å bruke flexisan? (tykkere en plexi) Siter audi/vw forever!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hva med å bruke flexisan? (tykkere en plexi) Denne var ny for meg, for acryl og plexi finnes i en rekke forskjellige tykkelser og farger, så hva er spesielt med flexisan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 ok, så det er veldig mye arbeid... :( Hvor mange timer tror du at du brukte cossie power? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 ok, så det er veldig mye arbeid... :( Hvor mange timer tror du at du brukte cossie power? har desverre ikke regnet på det,det skjer forandringer hele tiden så man blir liksom aldrig ferdig på en måte....det er dette all min fritid går til egentlig....har bygd i bilen i maaaange år..... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EnJoy Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Flexisan er en tykker plexi plate... som er mye mer bøybar å mye sterker... Man kan ta å bøye den nesten helt over Siter audi/vw forever!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Tror nesten at jeg skal satse på noe enklere hvis jeg ikke får et bra tilbud fra proffe folk. :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hei. Kontakt http://www.nautiluz.net Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 4-6mm herdet glass over forsterkere 6-10mm herdet glass i subkasse. Koster ca. det samme som laminert glass, men er omlag 6 ganger sterkere enn "vanlig" glass. Klarer du ødelegge dette har du gjort det med viten og vilje.. ;) Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 og til slutt kan det bli seende sån ut. Hmm, er noe kjent med det bildet. jeg som har tatt det? :klovn: Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 slik fks...sveiset jernramme i ønsket størrelse først,boret hull rundt ramma,og til slutt limte jeg glasset til ramma med frontrute lim..mitt glass er 10mm. [/img] [/img] og til slutt kan det bli seende sån ut. [/img] Det glasset forran subbene vil stenge bassen inne? Hvis ikke du har bassreflexer bak som kommer ut inni bilen? Eller i hattehylla?:) Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 dette er en lukket kasse ja....ingen porter... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 jeg tenker å lage meg en port på ca 10" opp gjennom hattehylla av pvc rør og glassfiber. Tror dere de bli bra? Det blir 2 15" MTX subber. :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg