cleanvw Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Vurderer nye felger på golfen. men veit ikke helt hva jeg skal ha:chairshot så derfor ber jeg dere komme med innspill åssen felger jeg vil ha. gjerne oldschool, sharif, 9*16 osv!:) Mvh clean. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Jeg sier bare ATS Cup og bredda stålfelger, jeg ;) (og selvsagt maange andre som jeg ikke kan navnet på ;)) Mye bra på old-school-felg-tråden på MK1 forumet ! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Bredda stålfelger. Enkelt, billig og rått. Sort senter og chrome kant. Er en som bredder stålfelger i nærområdet for en billig penge. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 schmidt th line Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Evt. betal det du skylder folk før du løper avgårde og bruker mer penger. Haha... :ahahahhaha: Ikke ferdig med det enda?!:omfg Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Borbet A 9x16 ET15 med flate deksler. Veit ikke akkurat om det er old school felger?. Men dem begynner å bli noen år (10år den på bilde). Samt så ser dem mer "klassisk" ut en Rondell,brock osv i samme dim. Mi mening iallfall. btw så leste jeg teksten din litt feil:-P [/img] Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg