Burny Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Noen som har? Må funke fint. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Srensrud racing Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 jeg har en 5trin s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 jeg har en 5trin s Hva skal du ha for den da? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Srensrud racing Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 1000 med nesten helt ny clutch (har gått noe få km) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 1000 med nesten helt ny clutch (har gått noe få km) Ok. Den kan du se som solgt. Send meg telefon nr. ditt på PM Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg