ailenrock Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Var på nettet for litt siden og fant Type R sportstoler til en civic..kostet en tusenlapp pr sete, og de så helt greie ut.. Problemet er at jeg ikke finner de igjen, kan noen hjelpe meg? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Regner med du snakker om no kinaprodusert her siden orginale Type-R stoler nok går for meget meget mye mer enn 1000 kroner pr sete. Finnes vel også ett "merke" som kaller seg for Type-R som vel selges på Thorshov og lignende. Regn med et par tusinger i frakt på slike også om de gidder å sende til norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Mobilsentrum.no har disse. http://tinyurl.com/yg947j Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 aah, tnx glennk, var de jeg var på leit etter :) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg