Preludethomas Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 og det er den nok verdt oxo..bygg selv. ta vare på kvitteringer så ser du hva du havner på.. kommer det under 50k så er du ett unntak fra de fleste andre. Kjøp den du da om du mener den er verdt det=) skal klare meg på å holde meg under 10 000 for å få en ener golf til å virke jeg=) Siter 1996 Audi Cabriolet 1987 Volkswagen Caddy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Kjøp den du da om du mener den er verdt det=) skal klare meg på å holde meg under 10 000 for å få en ener golf til å virke jeg=) til og virke ja.. men snakker du om en renovert strøkent eksemplar så gjelder det noe annet. kjenner godt til å bruke penger på ener golf, og ingen av mine er engang klare. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Denne 75 modellen med under 100 k på telleverket er til salgs. Obs, meget høy prisklasse, ta kontakt på pm om int. Denne det er snakk om? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Denne det er snakk om? Den Joachim la ut er Lofotengrønn...litt forskjell :p Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Men det bildet ser dessverre ikke jeg. Med nærmere ettertanke så kan jeg forestille meg at det var hans egen det var snakk om:) Trodde det var en han kjente med en gang. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Det er IKKE hans det er snakk om, denne er helt orginal og kjempehøy! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Neivel, daså. Var da fælt som jeg skulle misforstå i dag. Men blir ikke så lett når jeg ikke ser bildet han la ut. Noen som kunne fikset salgsannonse, bilder el av den det er snakk om da? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Jeg fant ikke igjen finn annonsen til den aktuelle bilen, men det er ikke min det er snakk om. Trådstarter har sendt meg pm og vi tar det derfra... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg