snoemann Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Nei? Så dumt... hmm jeg stikker til Fredrikstad til Onsdagen, og du tok den nettopp ut ja? Spiller dem bra eller? Hva drev du dem med? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 kan vel alltids få noen til å møte deg ved vinterkjær langs E18 om du vil ha dem. De spiller bra, spesielt i åpen bil. Har drevet dem med alt fra en billig Arizona Eagle til en Digital Monoblokk fra HiFonics. Det er 2 utganger på kassa du kan velge selv om du vil legge dem på hver sin kanal eller paralellt i 2 Ohm Legger med bilde jeg tok med mobilen. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 legg gjerne ut bildet av det nye anlegget en plass?? svein (sorry ot:) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg