wabby Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Selger mine 2 JBL GT3-10 subber med kasse. Kassen er lukket med seperate kammer. Dybde er ca 30 cm og kassen er 90 cm bred. Den står nå i en Passat stasjonsvogn og sitter som støpt mellom fjærbena. Så den bil ikke flytte seg en plass. Kondensatoren på bilde er nok alt solgt ;) Påbygget rundt har ikke skadet kassen på noen måte. Med litt kreativitet så kan man lage hatthylle og komponentsett i en stasjonsvogn (selges ikke). LINK til sub: http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=GT3-10/230&Language=ENG&Country=DE&Region=EUROPE&cat=SUB&ser=GTS Ny pris sin gang var noe over 3500,-. Selges for 1500,- ferdig pruttet. Sendes ikke i posten, men jeg pendler mye mellom Kr.sand og Risør så levering / henting i området kan alltid ordnes. Send PM eller ring 918 44 168 (ikke sms). Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Bump =) Kan forresten leveres helt opp til Osloområdet dersom det ikke er superhastverk. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Drammen også? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 det er jo på vei til Oslo, så det kan vel alltid ordnes, men som sagt. Da håper jeg det ikke er hast. for nå er det en del eksamener, jul, nyttår etc. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 bump... Ingen som vil ha god bass til billig penge? Kassen har forresten skrå rygg så den tar lite plass. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Følger Pepsi´n med også? :) Spiller de bra? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Pepsi'n er nok en kondensator, og den er solgt. Det spiller utrolig bra i åpen bil og tar lite plass da de er lukket. Har selv hatt de i passaten og min gamle Jetta. Vil da tro at den sitter som et skudd mellom fjærbena i bagasjerommet på bilen din og ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Pepsi-kondensator... LOL! Man skal ha for kreativiteten i det minste! :) Ville det ikke spillt bedre om subbene stod litt lengere bak i vogna? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Mener å snu dem slik at bassene peker fremover? Vil ikke tro det, bassen sprer seg like godt alleveier... Måten jeg satt det inn i bilen var for å ha plass til hunden osv =) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Bump. Denne blir montert ut av bilen til helga. Ingen som er int i god bass til rimlig pris? =) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stubb Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 1500 med kasse? Når hadde du tenkt deg mot Oslo igjen da? Siter * Subaru Impreza WRX STI -Volvo 240 Turbo prosjekt -Ford Fiesta Sport 01 -Volvo 850 R -Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Den er med kasse ja. Søstra bor på Lamberseter og kommer ned til Torsdag neste uke og drar igjen på søndag, så jeg kan alltids sende den med henne oppover. :) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Interessant! Solgt den? Holder du til i Kristiansand eller? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Hvor høy er den? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Holder til i Kr.sand ja, men lot den igjen i risør nå. hehe, men skal til risør igjen til fredag. Hvor høy den er?? humm... vanskelig å si da jeg ikke husker det, men kan ta en ca høyde i morgen basert på den nye kassa. Men hvis du skal ha den i golfen så sitter den som et skudd, den passer under hatthylla, sitter støpt mellom dempertårna dine. Har hatt den i en Jetta 2. I tillegg vil du faktisk ha en god del plass i bilen din. Tok forresten bilde av den etter den var tatt ut av bilen, skal poste det etter da den er på mobilen Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg