Gunnar-Grønn Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Har satt inn en cdspiller i bilen min i 700kr klassen. Er det noen fare for at denne kan bli stjelt, selv når jeg tar ut front panelet. Har den noe verdi uten det? Er dårlig deletilgang til bilen så vil ikke at noen skal ødelegge låsen, bullke døra ol. Siter Lada 2107 1600s 86' Boble 53' Mercedes Benz W123 76' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 hvis du tar av frontpanelet er det nok liten sjans for at noen kommer til å stjele den gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar-Grønn Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Var det jeg håpa. Men er det sånn at frontpanelet bare går overens med den cdspillern jeg som følgte med og omvendt? Siter Lada 2107 1600s 86' Boble 53' Mercedes Benz W123 76' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 de fleste er koda, ja. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar-Grønn Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Toppers, så da bør jeg ikke bekymre meg no over det..? Siter Lada 2107 1600s 86' Boble 53' Mercedes Benz W123 76' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 flesteparten legger front panelet i hanskerommet å det vet vel kjeltringer forholdsvis godt..... såå jeg veit ikke jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar-Grønn Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 flesteparten legger front panelet i hanskerommet å det vet vel kjeltringer forholdsvis godt..... såå jeg veit ikke jeg. Tar klabert med meg frontpanelet når jeg forlater bilen til en hver tid... Siter Lada 2107 1600s 86' Boble 53' Mercedes Benz W123 76' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Jeg tar frontpanelet med meg, men har allikevel hatt innbrudd der tyvene har gått igjennom hanskerommet. Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Jeg tar frontpanelet med meg, men har allikevel hatt innbrudd der tyvene har gått igjennom hanskerommet. Frode nemlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 hvis du ikke vil ta med panelet inn hver gang du forlater bilen, så fungerer det flott og gjemme det under setet.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 du kan evnt. la hanskerommet stå åpent. det sammen med en evnt midtkonsoll. Og slik "lure" alarm er saker. Bedre enn ingenting, vil tro bare det skremmer vekk mange. kun en diode som går på bat, og som blinker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 som er totalt nytteløst. De luresakene har "luresaker" skrevet over hele seg. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Tror faktisk det tryggeste er å bare la dekslet stå på. Da ser tyvene at driten ikke er verd noe og går videre....i teorien, vel å merke. Jeg kjenner en som fikk ruta knust for en halv pakke røyk og to 20-kroninger. Men siden du ikke er redd for selve spilleren, så kan du jo like godt legge frontpanelet i hanskerommet/under setet/ i bagasjerommet. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 som er totalt nytteløst. De luresakene har "luresaker" skrevet over hele seg. og de luresakene kan få de lure tyvene til å tro at du har noe veldig verdifult å skjule :) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 problemet er vel også det at mange tyver ikke aner hva de egentlig stjeler, de bare tar det de finner og håper de får solgt det. om det er en spiller til 500,- eller 5000,- er det faktisk ikke alle som vet... så derfor vet jeg ikke om det er så lurt å la dekselet være på som lego sier. men det er nå min mening da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg