Gå til innhold

Bytte bil??

Ranger emnet

Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

Noen som har lyst å bytte Cortinaen min i noe arti VAG prosjekt? Golf 1 eller polo f.eks... Tenkte å fikse opp biln min, men d var heller begrensede muligheter syns jeg, annet enn å lage en heftig Cossie sleeper da.... Bilen er en 74 modell Ford Cortina Mk3 1300 L. Eneste rusten på bilen er litt i hjulbuene bak og litt fremme på ene skjermen (under panseret) Send PM om interessert, så skal jeg se om jeg finner bilder...... Er ikke sikker på om jeg skal selge/bytte, ble bare så lei... Fin originalbil da:)

Tar i mot tips om hva jeg kan gjøre med bilen også da!!

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

D er bakhjulstrekk på bilen ja.. Den er ikke registrert, men årsavg er betalt, det eneste som trengs er EU godkjenning, noe som burde gå greit. Sist gang den var eu godkjent var i 2000, og den har bare stått i garasje siden da. Den går ikke nå, men mener det er på grunn av dårlig batteri. Det finner jeg ut når batteriet er oppladet. Bildene ble tatt i dag, så den er slik som på bildene..:D Det er litt rust som må sveises på fremste del av festet til ene forskjermen + litt i de bakre hjulbuene ellers har ikke jeg funnet mer rust på bilen. Kan hende jeg skal få byttet den i en noen og 70 modell opel rekord GS.. men det er ikke sikkert... Den som lever får se..................:D :D :D :D

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Change of plans. Bilen er nå til salgs for 10k med 1300 motor eller 15k med 1600 motor.. Grunnen er at jeg har kjøpt meg en gammel Opel Rekord GS med vectra 2000 motor. Trenger bare cash nå, ikke flere biler. Sorry... But thats life! PS. Cortinaen kan selges for 12k med 1300 motor pluss en rusten taunus coupe delebil....med 1600 motor...

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider