Bjune Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 har lurt litt på å ta et forbruks lån så jeg har noen kroner å bruke på bilen. noen som har noe erfaring med hvem banker som er bra. hørt mye bra om http://www.ya.no er vel det nye greiene til volvik!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hvorfor ikke bare bruke din egen bank? Er jo kjekt å ha samlet alt på samme sted.. Pluss at banken evt lett ser at du er en god betaler og kanskje vil gi deg bedre vilkår... Jeg fikk ihvertfall det.. Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 For det første heter det HVILKEN bank som er lur, men jeg kan generelt si at forbrukslån er noe jævla dritt. styr unna om du kan. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 For det første heter det HVILKEN bank som er lur, men jeg kan generelt si at forbrukslån er noe jævla dritt. styr unna om du kan. Ikke vær så oppfarende... Kan også være kjekt å forklare hvorfor du synes det er så jævlig dritt.. Jeg tok opp et lite forbrukslån når jeg flyttet ut, til kjøp av møbler og slikt.. Er ikke noe problem så lenge man har jobb og midler til å betjene det.. Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 For at det koster FLESK. gjerne oppimot 20% rente. derfor. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hørt at Elcon er bra! Har en venn som har det. her er siden Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Forbrukslån generelt er dyrt. Spesielt fra citybank og div andre som lover feks inntil 200k uten sikkerhet. Hør i så fall med banken din hva de kan tilby. veldig ofte får du bedre rente + bedre betingelser der. For å være ærlig hadde jeg heller jobba noen mnd og spart opp litt. Et sjakktrekk kan være å evt få foreldrene dine til å ta opp et lån på boligen sin, også kan du betale tilbake til dem. Mye gunstigere rente, men avhenger at foreldra dine er med på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 For at det koster FLESK. gjerne oppimot 20% rente. derfor. støtter denne jeg og:batman: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Så lenge man kan stille sikkerhet behøver ikke forbrukslån bli så dyre. Jeg kjenner en som tok 200k i forbrukslån med effektiv rente på 6,2% Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Prøv GE Money Bank. Litt dyrt, men det er det beste. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Hvorfor er det det beste når det er dyrt? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Det heter for faen HVILKEN bank.. Beklager. Men fikk et lite utbrudd her nå.. Jeg har lån i Nordea (er jo fastkunde etc der så..) godt fornøyd med de. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Det heter for faen HVILKEN bank.. Beklager. Men fikk et lite utbrudd her nå.. For det første heter det HVILKEN bank som er lur Da har dere to noe til felles;) Uansett, tror dere skjønner hva han mener, selvom han skriver hvem bank;) Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 har elcon selv. fornøyd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Hvilken for faen.... Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg