gliset:) Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 grunnet oppussing må jeg få tak i orginal gti/vr6 frontleppe, kanal skjørt og skjermbreddere nytt, . noen som vet om dette er noe møller'n fortsatt har og hvor mye av det hvite ut'a øyet og grønne skoger jeg må betale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 +vr6 leppa koster iallefall ~ 1100,- hos møller og litt mindre hos veng.no(1000,-) +skjermbredderene koster vel rundt 1000,- hos møller og ca 900,- eller hva nå det var på veng.no +kanalskjørtene har jeg ikke peiling på :P men, sjekk Veng.no Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportyman Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 sjekk ut krogslund.no, billig og rask levering!! Eg har i vertfall god erfaring med dei. For å sjå bilder av produktene, gå til krogslund.dk. Siter VW Golf 3 1,9 TDI (solgt) Saab 9-3 2.2 TID (solgt) VW Golf 1.8 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg