Gå til innhold

Bmw E46 320d.

Ranger emnet


beemern

Anbefalte innlegg

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

syk lyssetting der! :D

 

ja funket greit det. hehe

 

Mislykka felger på den cabben synes jeg

 

du har ikke gjort noe annet og komme med negative ting på hele tråden min. så vist du ikke greier og klemme noe annet ut av deg, så foreslår jeg at du holder deg unna tråden min..

 

Heidi Teigen sin gamle cab, tenker jeg... hvem eier den nå?

 

en kamerat av meg. en som heter ole. han er tidligere eier av min bmw, så den er helt på ny stadige til og bli bygd opp;)

heidi, hu bor i oslo ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Fett bil :) nice bilder :) hvor er detta hen? :P

 

er på skedsmokorset, rett over ved sharif dekksenter

 

Sykt bra location ja ;)

 

Peene bilder.

Har sett finere felger på E46 cab.

Hva slags kamera er brukt?

 

felgene er egentlig veldig kledlig på den bilen, skal se om jeg finner noen andre bilder av den. jeg synes i hvertfall at han traff bra med de felgene, men smak og behag så klart.

 

jeg bruker eos 350D enda. orginal linse.

 

takker for fin omtale

 

leger ut link til bildetråden min

 

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=162430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
På det bildet med 3 E46'er, ble lyset så rart at det så ut som alle hadde fargeforskjell i lakken..Det øverste syns jeg hadde for sterke farger...tatt litt av i photoshop? :)

 

det er fargeforskjell på bilen.

det var nok meningen og ha sterke kontraster på det bildet.

er du kanskje en motstander av positiv kritikk?

 

ser ut som det er lakkforskjell på døra der ja!

 

 

ellers er det jo knall klare og flotte bilder!

 

er litt fargeforskjell ja, men det blir bore til sommeren da bilen skal bli nylakert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du kanskje en motstander av positiv kritikk?

 

 

 

Nei, men virker som du er det ;) Jeg sa bare meningen min om bildene jeg, hvis den ikke får lov av deg å være negativ, bør du ikke legge ut bilder. De andre bildene du har lagt ut, synes jeg er flotte. Men når det er SÅ lett å se at det har vært innom photoshop, er det litt for mye av det gode :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke E46 kler E36 M3 speilene....og bilen ser rar ut bak med den ekstreme senken. Hva har du gjort for å få den så lav? Fine felger ;)

 

Den hadde kledd E46 M3 speilene MYE bedre...som sagt :)

 

Mislykka felger på den cabben synes jeg

 

På det bildet med 3 E46'er, ble lyset så rart at det så ut som alle hadde fargeforskjell i lakken..Det øverste syns jeg hadde for sterke farger...tatt litt av i photoshop? :)

 

Nei, men virker som du er det ;) Jeg sa bare meningen min om bildene jeg, hvis den ikke får lov av deg å være negativ, bør du ikke legge ut bilder. De andre bildene du har lagt ut, synes jeg er flotte. Men når det er SÅ lett å se at det har vært innom photoshop, er det litt for mye av det gode :)

 

ja er vel jeg som er veldig negativ her.

tåler kritikk jeg, ikke noe problem det.

men jeg kommer inn med innspill her, og det eneste du greier og komme med er negativt.

bare bra at du sier meningen din, kult at du syntes de andre bildene var bra, men da går det ann og kanskje skrive det en gang, og ikke bare komme med negativ kritikk hver gang du ser noe som ikke passer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår