beemern Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 sinnsykt fet bil du har det :) digger den ganske så godt :) men hva med kantfelger på en E46 da? takker så mye for deT;) har tenkt mye på det. men er veldig kresen på hva jeg liker og ikke. vist jeg får de carbon delene jeg har hørt på. så blir det kantfelger på meg. driver og forhører meg på carbon tak, panser og baklokket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Fargen du sikter til, kalles vel gunmetal ? det stemmer det;) Takker.. nå blir det ikke gjort noe før til vinteren uansett, så får se hva det blir til;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 noen som kanskje har lyst på:D? lurer på om det blir bilsalg i løpet av vintren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 noen som kanskje har lyst på:D? lurer på om det blir bilsalg i løpet av vintren. Øy! Jeg er veldig int! Send meg PM med ca pris, km.stand og litt info.. Så er det MEGET uaktuelt, har egentlig gått og venta på at den skulle komme tilsalgs:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Øy! Jeg er veldig int! Send meg PM med ca pris, km.stand og litt info.. Så er det MEGET uaktuelt, har egentlig gått og venta på at den skulle komme tilsalgs:) hehe. MEGET uaktuelt ja? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 hehe. MEGET uaktuelt ja? hehe Haha, mega skriveleif:D MEGET AKTUELT! :) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Solgt!!:violin: :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 :o Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 kommer til og bli kjipt og se bilen dra. får trøste meg at jeg sikkert bygger meg en ny en til sommeren;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Satser på at neste bygg blir minst like fett da ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 vi får vel satse på det ja;)hehe. jeg var nesten fornøyd med den bilen her så;) kjøpt meg motorsykkel som jeg leker med nå så:D men den blir ferdig til sommeren;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 da har bmwèn sagt hadet og farvel, og en ny bmw har funnet veien inn på gården igjen:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 trenger starter, varme vifta, og muligens en diff, til en e30 vist noen har. fått meg en svart e30 320 m-teck. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Det heter M-tech. Er det en M-tech II ? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 sorry for skrivefeil... det er en 85mod, så er den kjipe M-techèn. slenger ut et parr bilder i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg