Gå til innhold

Tips til kjøp av RC Asfalt bil.

Ranger emnet

Trulsen

Anbefalte innlegg

Har dårlige erfaringer med Kyosho selv jeg...

Så da gikk jeg over til HPI...

Har en hpi sprint 2rtr som jeg kjøpte for en stund siden der var det med alt mulig av det du trenger siden det er RTR/Ready to run). Du trenger bare 8 aa batterier til radioen.

Denne bilen funker bra til drifting da, vis du får på drifting hjul eller tar på ABS eller pvc rør rundt felgen... Pris RTR 2699, hos absolutt hobby.

Eller så har du jo hpi sprint 2 stage D som er drifting kittet da, der får du jo med drifting hjul å drift assit...Men det er jo bare et kitt så hadde må du kjøpe en god del ting i tillegg da= 8xaa batteriet, batteripack til bilen å lader til batteripacken, radio sender motakker,speedkontroller...

Da får du jo en fullverds driftbil vis du kjøper et brukbart sett så blir det vel 5000/6000kr da, det kan også bli billigere eller dyrere,Spør på hva slags utstyr du kjøper osv da...

01 BMW 320 DAT.

x 09 Ford Ranger XLT

x 02 Volvo S60

x 93 MB 200E

x 87 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sistnevnte er uaktuell. Takk for bra svar forresten.. ganske billig den bilen du sikter til. Hvordan er kvaliteten? Snorstart?

Jeg vil ha en bil jeg kan kjøre med gang på gang og ikke sånn som det var med kyoshoen jeg hadde.. skrudde 80 % av tida, banna 10% og kjørte de resterende 10%... Vil også ha en bil som har greit med potensiale om jeg finner ut at jeg vil bytte ut motor, servoer osv. Har denne det?

Truls.

- ( ) Mazda 323 GT-R

- (X) Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sistnevnte er uaktuell. Takk for bra svar forresten.. ganske billig den bilen du sikter til. Hvordan er kvaliteten? Snorstart?

Jeg vil ha en bil jeg kan kjøre med gang på gang og ikke sånn som det var med kyoshoen jeg hadde.. skrudde 80 % av tida, banna 10% og kjørte de resterende 10%... Vil også ha en bil som har greit med potensiale om jeg finner ut at jeg vil bytte ut motor, servoer osv. Har denne det?

Truls.

Hehe, den prosent regninga de syns jeg var bra :D Det er sant åsså vøttø, det er sånn med bensin biler, det er mest skruing.

Men vis du vil ha gode svar, bør du registrere deg på http://www.radiostyrt.no

Kjempe forum. De folka der har peiling.

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I tillegg trenger du: 2-kanals radiofjernstyring, gløder m/lader, fuel, batterier, batteri drill."

Koster plutselig over 5000 da.. Det har ikke jeg råd til akkurat nå :)

Trodde det var RTR du så på jeg da...

Ready to run...

Jeg vet at elektro går dårlig i forhold til fuel biler, men er jo mye bedre med elektro vis du skal drive med rc drifting da.....

Den elektro Hpi bilen jeg henviste til aller først trenger du jo bare 8stk batterier da..

Dessuten er det så mye styr med Fuel biler da,,,,,koster jo en del for drivstoffet da,,,

Så derfor synes jeg det passer bedre med elektro siden jeg ikke betaler strømregninga så er jeg drivstoffet til bilen min gratis da...

01 BMW 320 DAT.

x 09 Ford Ranger XLT

x 02 Volvo S60

x 93 MB 200E

x 87 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider