Trulsen Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 God kveld godt folk.. Har tidligere hatt en kyosho pure ten bil.. kan ikke si jeg hadde så gode erfaringer med den. Rett og slett en drittbil. Så lurer på hva jeg kan få for ca 3000? Noen tips? Må være 4x4.. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Har dårlige erfaringer med Kyosho selv jeg... Så da gikk jeg over til HPI... Har en hpi sprint 2rtr som jeg kjøpte for en stund siden der var det med alt mulig av det du trenger siden det er RTR/Ready to run). Du trenger bare 8 aa batterier til radioen. Denne bilen funker bra til drifting da, vis du får på drifting hjul eller tar på ABS eller pvc rør rundt felgen... Pris RTR 2699, hos absolutt hobby. Eller så har du jo hpi sprint 2 stage D som er drifting kittet da, der får du jo med drifting hjul å drift assit...Men det er jo bare et kitt så hadde må du kjøpe en god del ting i tillegg da= 8xaa batteriet, batteripack til bilen å lader til batteripacken, radio sender motakker,speedkontroller... Da får du jo en fullverds driftbil vis du kjøper et brukbart sett så blir det vel 5000/6000kr da, det kan også bli billigere eller dyrere,Spør på hva slags utstyr du kjøper osv da... Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Sistnevnte er uaktuell. Takk for bra svar forresten.. ganske billig den bilen du sikter til. Hvordan er kvaliteten? Snorstart? Jeg vil ha en bil jeg kan kjøre med gang på gang og ikke sånn som det var med kyoshoen jeg hadde.. skrudde 80 % av tida, banna 10% og kjørte de resterende 10%... Vil også ha en bil som har greit med potensiale om jeg finner ut at jeg vil bytte ut motor, servoer osv. Har denne det? Truls. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Sistnevnte er uaktuell. Takk for bra svar forresten.. ganske billig den bilen du sikter til. Hvordan er kvaliteten? Snorstart? Jeg vil ha en bil jeg kan kjøre med gang på gang og ikke sånn som det var med kyoshoen jeg hadde.. skrudde 80 % av tida, banna 10% og kjørte de resterende 10%... Vil også ha en bil som har greit med potensiale om jeg finner ut at jeg vil bytte ut motor, servoer osv. Har denne det? Truls. Hehe, den prosent regninga de syns jeg var bra :D Det er sant åsså vøttø, det er sånn med bensin biler, det er mest skruing. Men vis du vil ha gode svar, bør du registrere deg på http://www.radiostyrt.no Kjempe forum. De folka der har peiling. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Den HPI'en du viste meg.. Var det elektro? Isåfall er det uaktuelt.. Samt den går for dårlig.. 40km/t ifølge HPI. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Jepp er nok elektro gitt.... Fuel biler er ikke akkurat bra å bruke i drifting for å være helt ærlig asså.... For flere svar sjekk ut http://forum.radiostyrt.no/viewforum.php?f=31&sid=8659773251c5e6050c1b4feb510c9dab Mvh Excursion Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Sjekk ut denne linken... http://forum.radiostyrt.no/viewtopic.php?t=18211 Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Takker igjen for svar.. har sett der inne nå.. Men jeg skal ha nitro bil iallefall ;) Blir nok En HPI RS4 eller noe i den dur.. fant på Rchobby.no til 3600 kr.. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Takker igjen for svar.. har sett der inne nå.. Men jeg skal ha nitro bil iallefall ;) Blir nok En HPI RS4 eller noe i den dur.. fant på Rchobby.no til 3600 kr.. Bra du velger HPI å ikke dette Kyosho møkke... Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Bra du velger HPI å ikke dette Kyosho møkke... Hører mye bra om HPI for tiden.. Så håper jeg blir "happy" med den da.. Noe mer som bør kjøpes? Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 http://www.nortrading.no/default.asp?page=225&product=2695 Denne har da jeg, er JÆ... morro. Går som bare F... Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 "I tillegg trenger du: 2-kanals radiofjernstyring, gløder m/lader, fuel, batterier, batteri drill." Koster plutselig over 5000 da.. Det har ikke jeg råd til akkurat nå :) Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 "I tillegg trenger du: 2-kanals radiofjernstyring, gløder m/lader, fuel, batterier, batteri drill." Koster plutselig over 5000 da.. Det har ikke jeg råd til akkurat nå :) Trodde det var RTR du så på jeg da... Ready to run... Jeg vet at elektro går dårlig i forhold til fuel biler, men er jo mye bedre med elektro vis du skal drive med rc drifting da..... Den elektro Hpi bilen jeg henviste til aller først trenger du jo bare 8stk batterier da.. Dessuten er det så mye styr med Fuel biler da,,,,,koster jo en del for drivstoffet da,,, Så derfor synes jeg det passer bedre med elektro siden jeg ikke betaler strømregninga så er jeg drivstoffet til bilen min gratis da... Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Jeg skal ha nitro, ferdig med det.. hehe, det er ikke akkurat pengene det står på, men har et "budsjett" på 4k, så for bensin komme i tillegg. Dessuten er HPI sin RS4 RTR :) Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Jeg kjøpte meg nylig RC-bil (nitro) og angrer litt...bare skruing og stuing :D Enklest å kjøre elektro ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg