Gå til innhold

Ble tatt av politiet for uforsvarlig kjøring

Ranger emnet


240Rallye

Anbefalte innlegg

Vil tro prisantydningen blir vansklig å fastsette for oss "uvitende" da det kommer helt ann på situasjon til situasjon. Er det biler til stede og andre ting som kan ta skade så øker nok prisen bittelitt.

 

Er heller ikke sikkert du får noe forenklet forelegg i det heletatt. Hvis det var unge politifolk så forstår de jo moroa med sladding og har helt sikkert prøvd seg på det samme som ung. :naaaws Skremmeeffekten for "førstegangsforbrytere"(hehe) fungerer nok godt. Men bare ikke tro du slipper like lett unna neste gang ;)

 

Varierer jo helt sinnsykt på hvilken politifyr du møter også. Har de en dårlig dag så er det jo surt for den personen som blir tatt.

 

PS. Ingen i politiet er perfekte de heller.. Kjører gris med privat bil, laster ned ++ :titties:

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utelukker ikke ei bot nei. Regner egentlig med at politiet husker det. Han var grei han som tok meg for det å jeg var grei tilbake. Det var en del biler å noen folk rundt der da det er Pub der. Men jeg så jo såklart at det ikke var folk der jeg kom så slang på en sladd mellom bilene å kontra inn igjen ved siden av dem.

Kjørt 240 i 3år, ikke en dag uten gris kjøring så har jo hatt flaks til nå vil jeg si.

Uansett.. Det går nok bra:)

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

boten kommer. har dem sagt du får så kan du banne på den kommer. men det kan ta lang tid.

 

var ute å lekte meg litt i fjord vinter. mange runder rundt et bedehus.

1. gir. - 2.gir ohey å det går.... 3. gir poff, i brøytefånna... hehe

 

da måtte vi hjemmom å hente chevyen for å trekke den ut. men da kom politiet.

 

de lurte på hvordan jeg klarte dette. jeg sa at jeg sladda litt. hadde akkurat satt på sommerdekkene (dette var 1. mai. første lovlige dag md sommerdekk, flaks). han lurte på om ikke det var litt for tidlig, og det sa jeg meg nå litt enig i.. hadde nå egentlig ikke hatt vinterdekk tidligere uansett.

 

måtte ta en alkotest, men han sjekket ikke om jeg hadde lappen, eller om det var min bil, og ikke minst hvem sin chevy det var. den hadde ingen lov å kjøre.. :)

 

så han ga oss et lite tips om hvordan jeg burde gjøre det for å få den ut av fånna, kikket på alle sladdesporene og smilte litt... hehe.

 

satt seg inn i bilen og kjørte.

 

Flaks. slike politi burde vi hatt fler av. tror faktisk han var innleid fra oslo politiet.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm hvis du blir anmeldt for noe får du ikke noe i "hånden" med en gang. men jeg TVILER sterkt på at du får noe i posten, for du MÅ singnere hvis du skal få noe forenklet foreleg, har fått mange sånne advarsler, spess ang kjøring på bakhul/ for hjul med mc.. har hørt mange ganger " du får høre i fra oss per brev i postkassa om 2 uker.. HAHA aldri hørt en dritt jeg. sp ta det helt med ro og kjør "litt" penere nesten gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, tror ikke du får no, for du må signere på det forenklete forelegget osv, det er jo obilatorisk å ligge i sladd med 240 på vinters tid;)

selv sto jeg en sein sommer dag å burna så det holdt, å langt inni tåka der så skimta jeg til slutt blå lysa, faen!!!! hehe

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm hvis du blir anmeldt for noe får du ikke noe i "hånden" med en gang. men jeg TVILER sterkt på at du får noe i posten, for du MÅ singnere hvis du skal få noe forenklet foreleg, har fått mange sånne advarsler, spess ang kjøring på bakhul/ for hjul med mc.. har hørt mange ganger " du får høre i fra oss per brev i postkassa om 2 uker.. HAHA aldri hørt en dritt jeg. sp ta det helt med ro og kjør "litt" penere nesten gang..

 

Er forskjell på forenklet forelegg og forelegg. Sistnevnte kommer i posten og du har 4 dager på og signere på om du vedtar eller ikke. Som regel etter en anmeldelse fra politiet. En jurist sender det brevet.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår