KennethA Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Tenkte jeg skulle kjøpt en dvd-spiller til bilen, men ønsker ikke å bruke oppimot 10 lapper på en ny hovedenhet. Finnes det en enhet som kan kobles opp til hovedenheten (pioneer) som jeg kan gjemme i hanskerommet? Har skjerm, så trenger kun dvd-spilleren. Noen kjøpstips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Hva er budsjettet ditt da? Hva har du av skjerm? Finnes så mye der ute så er lettere å finne noe som matcher om man har litt flere opplysninger å jobbe ut i fra... Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Tenkte jeg skulle kjøpt en dvd-spiller til bilen, men ønsker ikke å bruke oppimot 10 lapper på en ny hovedenhet. Finnes det en enhet som kan kobles opp til hovedenheten (pioneer) som jeg kan gjemme i hanskerommet? Har skjerm, så trenger kun dvd-spilleren. Noen kjøpstips? Har et par sony enkle dvd spillere du kan få til god pris. Hvis du vil styre dvd`n fra spilleren må du gå for pioneer sdv7 eller xdvp6. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Siden du hae en pioneer spiller kan du som regel (om den har p i produktnavn) kjøpe en ip-bus kabel som gjør at du får aux inn. Da kan du kjøpe deg stort sett hvilken som helst dvdspiller og putte den i hanskerommet. men du må som tidligere sagt i tråden styre dvdspilleren fra selve dvdspilleren og ikke hvia pioneer. Selv kjøpte jeg meg en veldig billig dvdspiller. Den var kjøpt inn til samme formål, men der var det med ekstern ir ingang altså at jeg kunne sette den synlig så jeg kunne sitte å styre dvdspiller med fjernkontrollen uten å ha hanskerommet åpent, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg