Bullfight Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 kul bil!! emn vingen var litt "overkill" har du vurdert maximus front? er noe som ikke stemmer helt med fronten din... men for all del, bilen er jo RÅ!! vingen er mulig litt overkill men var den eneste jeg fant som jeg syntes var bra så da ble det den , skal bytte front da denne ikke er bra i passformen men vet ikke helt hva jeg skal bruke enda... har kjøpt inn stoler , mono visker, strobe lys, 5"turteller , div instrumenter til a-stolpe , ratt , antenne , en del stereo så pengene er det litt værre med hehe tar ting sånn litt etter hvert så får en se hva som skjer , men greit å høre andres ideer og forslag til hva jeg kan gjøre... men det koster masse peng dette her så tar det litt etter litt ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Den hadde en del rust ja, bl. a i rammevangen på venstre side bak, og høyre hjulbue bak var omtrent helt borte.Kjøpte den med mangellapp fra EU kontrollen selv, men var ikke motivert til å gjøre noe med den. Syns fargen på bilen er drit rå, men stylinga er vel litt overkill, som en annen her sa.. Men det er jo smak og behag:) kan si det sånn at det var nok å gjøre med bilen ja men den har blitt mye bedre en den var, alt er blitt sveisa og retta på ... er jo som med meg det liker ikke bmw men mange gjør det ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 http://www.autoshineshop.no har greie priser og bra utvalg i calibra styling.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 http://www.autoshineshop.no har greie priser og bra utvalg i calibra styling.... er der jeg har handlet alt til bilen , får knall priser der jeg ... han skulle prøve å få tak i en annen fanger med bedre passform... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg