Jetta85 Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Hallo! Jeg er den lille ryddegutten på auto'n :P Fy feite, den bilen din er rå! :thumb Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Hallo! Jeg er den lille ryddegutten på auto'n :PFy feite, den bilen din er rå! :thumb heisann... takker for det... man prøver jo å lage noe en liker godt da også ser vi hva andre mener om det etter at vi er fornøyd , denne bilen har fått veldig mange positive tilbakemeldinger så jeg er fornøyd... du har sett bilen også på auton du ? du får legge ut bilder av din bil også da vel ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 du har sett bilen også på auton du ? Jah! Heelt konge! Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 fett! Hjemmelaga panser? Det så ikke slik ut i det hele tatt. Merk dere den passformen. Hørte jeg bedre enn originalt? Og så langt er det INGEN som har merket sarkasmen min? Hallo? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lacer Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Blir bra dette ja.. Har du profil på calibra.no?? Har ikke sett deg der... Genial side for oss med Calibra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-KrZ- Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 da beklager jeg det med gitteret.. var vel bare det at det var vanskelig å se det på det bildet.. men som du sa: man prøver å feiler til man synes det er bra. mvh -KrZ- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelgirl Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 :omfg Elsker fargen på bilen din,og stylinga var ikke så værst den heller<3 Drittøft at du har valgt rosa,masse kred for d:D Siter 96 Opel Vectra B [Kurtegutten] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Blir bra dette ja.. Har du profil på calibra.no?? Har ikke sett deg der... Genial side for oss med Calibra. er der også ja men har ikke lagt inn bilen der enda ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 da beklager jeg det med gitteret.. var vel bare det at det var vanskelig å se det på det bildet.. men som du sa: man prøver å feiler til man synes det er bra. mvh -KrZ- ja er ikke enkelt å se i det lyset , kommer intercooler og div bak fangeren istede for gitter til sommeren ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 :omfg Elsker fargen på bilen din,og stylinga var ikke så værst den heller<3 Drittøft at du har valgt rosa,masse kred for d:D takker ! ja kul den fargen , den er jo laget av meg og en kompis så vi blandet til vi syntes den var bra og sprøyta bilen , synes selv det var bra ... ikke helt fornøyd med fronten selv så vi får se hva som skjer til sommeren , mye blir forandret inni bilen ihvertfall og motor rommet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Og så langt er det INGEN som har merket sarkasmen min? Hallo? jo.. så det med en gang.. ganske tåpelig av deg egentlig... fyr'n har brukt masse tid og penger på bilen for å få den slik HAN vil ha den.. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 jo.. så det med en gang.. ganske tåpelig av deg egentlig... fyr'n har brukt masse tid og penger på bilen for å få den slik HAN vil ha den.. takker for det, ja har brukt tid og penger ja ... respekterer folks meninger om bilen men synes de kan si det og ikke late som de mener den er ok ... faktum er at alt på bilen har jeg gjort selv eller fått litt hjelp... er ikke helt fornøyd selv men kommer en del forandringer til våren ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Og så langt er det INGEN som har merket sarkasmen min? Hallo? du gjør vel ikke noe selv eller hva , har sendt bilen din vekk for at ting skal bli gjort hallo ... :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 kan fort bli dyrere for han om han gjør det selv og alt går til helvete enn å la folk gjøre det for han.. skjønner han godt jeg! Utseendemessig blir det litt billigre å rydde opp i sølet.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 og her begynner vi å spore av!..heia bilforumet:boxers Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg