Roberto Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Hvor finner jeg kompressor til min lille 305? Med tanke på det tilsynelatende latterlig lave komp forholdet , så må jeg vel få en del ladetrykk? HVor finner jeg?? Helst av typen som krever hull i panseret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 wannabe though guy huh? ;) Få deg en sånn heller. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Den hadde kledd taket på bilen min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 skulle ikke du ha sånn som måtte opp igjennom panseret da? hæh? :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Originally posted by Robert Hvor finner jeg kompressor til min lille 305? Med tanke på det tilsynelatende latterlig lave komp forholdet , så må jeg vel få en del ladetrykk? HVor finner jeg?? Helst av typen som krever hull i panseret. brodern har en Whipple 2.1L skukompressor med alt som skal selges, denne har en kapasitet på ca. 600hk, tror han skal ha 13k for den... sender du meg en pm så skal du få telefonnummer til han mvh morten Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg