Gå til innhold

Spiritus Sancti: Bmw e36, The Black Pearl.

Ranger emnet


Spiritus Sancti

Burde jeg fjerne BMW embleme?  

41 stemmer

  1. 1. Burde jeg fjerne BMW embleme?

    • Ja, og det fort som svindt!
      19
    • Nei, lenge leve hvite og blå bmw emblemer!
      22


Anbefalte innlegg

Ser man det ja, lenge siden jeg har sett her.

 

Sykt så mye klaging og syting det var her da..

Likte fargen veldig godt, samme med felgene. Men vingen ble litt høy etter min smak ;)

Bilen blir nok en del finere når du får senka den, min er også 'ikke' senket og synes den blir mye penere med en gang den er senka. Spesielt når den er litt mer senka framme enn bak, som jeg ser du har tenkt til :) ser også noen har nevnt klare, sota baklykter, det tror jeg hadde gjort seg!

 

Vurdert å tone rutene?

 

Syns du har fått til en gjennomført fin bil :worshipbm:

 

Forresten, litt OT men vet du hva de felgene heter som står på den styling-tech bilen?

[o] BMW E46 320cd Coupé

[x] BMW E36 328i Coupé[/url]

[x] BMW E34 520i/527i

 

Keep it clean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Det viktigste er jo at bilen er blitt slik DU ville ha den ;)

Selv om jeg syntes du var på god vei slik JEG ville gjort det, med M3 felgene og Imolarødfargen :) Og hvorfor fjernet du emblemet påpanseret men ikke bak?

Var det du som kjøpte M-tech listene av meg? Hehe, er så glemsk ser du...

 

Tips: Fjern vinga, sett på hvite/røde baklykter så er mye gjort :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sot og senk gutt! =)

 

Det kommer, det kommer! Hehe

 

Det viktigste er jo at bilen er blitt slik DU ville ha den ;)

Selv om jeg syntes du var på god vei slik JEG ville gjort det, med M3 felgene og Imolarødfargen :) Og hvorfor fjernet du emblemet påpanseret men ikke bak?

Var det du som kjøpte M-tech listene av meg? Hehe, er så glemsk ser du...

 

Tips: Fjern vinga, sett på hvite/røde baklykter så er mye gjort :)

 

Jeg ville bare teste noe nytt ang emblemfjerninga.. Syntes det blei kult jeg:)

Jeg som kjøpte listene av deg ja.

 

Bilen ser dum ut, uten vinga.. Så den blir på;)

 

Mycke bra mycke bra. Nå syns jeg det snart er på tide at du får rulla svinet på veien :D

 

Takk takk. Lappen kommer ganske snart, da skal det kjøres;)

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PikkenTilAsle

Bilen har fått på leppa nå, men er ikke senket ennå..

Uansett ser bilen jævli rå ut i garasjen.

Litt morsomt med all synsinga om hva som er "riktig" og "akseptert" blant visse folk.. For all del, smak og behag, er lov til å lufte meninga si.. Men det blir for dumt å si at dette er feil pga det ikke er sedan, kun en 318, osv.. Skulle alle kjørt rundt i 320/325 coupe med m3 styling? (Hvor mange ser jeg ikke hver eneste dag?) DET hadde vært rått det!

Hvor mange sedaner har du sett med dette breddekitet?

Nettopp. Litt av greia er å gjøre sitt bygge til - korrekt; SITT BYGGE. Det skader ikke med litt særpreg.

Jeg er ikke spesielt fan av BMW utenom e30 m3, men denne bilen synes jeg er griserå. Og den får utrooolig mye oppmerksomhet når man kjører.

Bare få på med senking og få tak i nye baklamper så blir det bra.

Men jeg må også si at bilen ser veldig mye bedre ut i virkeligheten av hva den framstår som på bilder. Er vanskelig å få fram helheten på bilder. Pluss at lakken ser annerledes ut.

 

Har blitt en god del timer på verkstedet det her ja, jeg synes du fortjener skryt for en god jobb!

 

:disco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har fått på leppa nå, men er ikke senket ennå..

Uansett ser bilen jævli rå ut i garasjen.

Litt morsomt med all synsinga om hva som er "riktig" og "akseptert" blant visse folk.. For all del, smak og behag, er lov til å lufte meninga si.. Men det blir for dumt å si at dette er feil pga det ikke er sedan, kun en 318, osv.. Skulle alle kjørt rundt i 320/325 coupe med m3 styling? (Hvor mange ser jeg ikke hver eneste dag?) DET hadde vært rått det!

Hvor mange sedaner har du sett med dette breddekitet?

Nettopp. Litt av greia er å gjøre sitt bygge til - korrekt; SITT BYGGE. Det skader ikke med litt særpreg.

Jeg er ikke spesielt fan av BMW utenom e30 m3, men denne bilen synes jeg er griserå. Og den får utrooolig mye oppmerksomhet når man kjører.

Bare få på med senking og få tak i nye baklamper så blir det bra.

Men jeg må også si at bilen ser veldig mye bedre ut i virkeligheten av hva den framstår som på bilder. Er vanskelig å få fram helheten på bilder. Pluss at lakken ser annerledes ut.

 

Har blitt en god del timer på verkstedet det her ja, jeg synes du fortjener skryt for en god jobb!

 

:disco

 

 

 

HAHA! unskyld at jeg virker lit dust her. men nå måtte jeg bare le!

 

Du har sett MANGE e36, men denne syns du er bare RÅ.. vel

Tviler på at du har sett så mange spørru meg!

 

Et særpreg?.... Hvor ser du det?... syns den ser VELDIG lik ut mange andre e36. Typisk førstegangs tuning!

 

 

Regner med at dere gutta ike er så vandt til oppmerksomhet fra før av.. hæ?.. siden dere får SÅ mange blikk med denne bilen?

 

Kan det ha seg noe med at bilen er så høy at den snart tipper over i motvind. at folk sitter å kalkulerer veltepunktet deres?... eller bare den glorete lakken som blender folk på gata?...

 

 

det er nokk VELDIG! få sedaner som har slike skjermer ja.. NETTOP fordi det bare ser jævli ut!

 

man trenger ikke å finne opp hjulet på nytt vel påsan?!.. det ruller jo allerede!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! unskyld at jeg virker lit dust her. men nå måtte jeg bare le!

 

Du har sett MANGE e36, men denne syns du er bare RÅ.. vel

Tviler på at du har sett så mange spørru meg!

 

Et særpreg?.... Hvor ser du det?... syns den ser VELDIG lik ut mange andre e36. Typisk førstegangs tuning!

 

 

Regner med at dere gutta ike er så vandt til oppmerksomhet fra før av.. hæ?.. siden dere får SÅ mange blikk med denne bilen?

 

Kan det ha seg noe med at bilen er så høy at den snart tipper over i motvind. at folk sitter å kalkulerer veltepunktet deres?... eller bare den glorete lakken som blender folk på gata?...

 

 

det er nokk VELDIG! få sedaner som har slike skjermer ja.. NETTOP fordi det bare ser jævli ut!

 

man trenger ikke å finne opp hjulet på nytt vel påsan?!.. det ruller jo allerede!

 

Haha, fy faen, du burde faen meg på Norsk-kurs!

 

Men hvis du syntes denne bilen er like stygg som mora di, hvorfor i hælvete er du stadig inne å kikker på den da da?

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fy faen, du burde faen meg på Norsk-kurs!

 

Han er isåfall ikke den eneste ;)

Dessuten minner sugekopps skriving meg mer om "trykke en gang for lite/mye på tastaturet", enn "totalt glemme ord som gjør en setning forståelig" ;)

 

Og hva bilen angår, som jeg har sagt før, den er fet nok, men hadde nok blitt hauger bedre uten vinge og den runde fronten. Blir for lite helhet.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår