Gti_8v Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Heisann. Er det noen her som kan skrive opp absolutt alt jeg trenger av deler for og få turbo på golfen min? Eller om noen har et fullstendig komplett turbokitt ( med alt av deler ) som jeg kan kjøpe? Eventuelt pris på det. Håper på svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Det letteste og billigste er vel å bruke motor og sprut fra G60 og bygge den om til turbo.. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Heisann. Er det noen her som kan skrive opp absolutt alt jeg trenger av deler for og få turbo på golfen min? Eller om noen har et fullstendig komplett turbokitt ( med alt av deler ) som jeg kan kjøpe? Eventuelt pris på det. Håper på svar :) jeg har turbomanifold som passer motoren din, samt en t25 turbo. Følger med ett overhalingskit til turboen, samt en elbow som gjør det enklere å fikse downpipe, sitter hull med gjenger til lambda sonden på denne elbowen. 3000,- inkl frakt skal du få dette for. Eneste du da mangler for å få ett komplett kit til bilen din da er chip, rør og slanger til trykkrør og intercooler. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hvilken årsmodell er Golfen din da? Hvilket innsprøytningssystem har du? K-jet mekanisk eller Digifant elektronisk? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gti_8v Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Karroseriet er 84 mod, mens motoren er en 86 mod, om det er K-jet eller digifant er jeg jammen ikke sikker på.. Hvordan kan jeg sjekke ut dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 86 motor, har du nok K-jet. Digifant kom vel ikkje før i 89. K-jet har f.eks. mekaniske dyser, bensinmengde fordeler på oppsiden av luftfilter boksen som da digifant ikkje har. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brækkdans Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Søk på Golf G60 i nordalnd. Står en småskada en på fauske. Gammelbilen til en kamerat av meg. Den gikk Styggodt da han hadde den. ca 1 år siden den ble solgt dit. Nåværende eier skulle visst bare ha 9000,- for hele bilen. Han hadde kjørt den rammeskjeiv så jeg. men god bil. Turbobil. ombygd G60. Siter * 03 VW Passat TDI Highline x 98 Mitsubishi Galant GLX x 93 BMW 525 TDS Touring x 93 Honda Accord Coupe x 91 Audi Coupe 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg