JonEldar Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Hei! Lurer på om noen har peiling på om 2.0i motoren fra en vectra A 4x4 vil passe rett neddi min omega A. det har stått 2.0i motor der fra før.. hører noen sier det er bare bunnpanna og svinghjulet som trengs å skiftes fra gamle motoren.. noen som vet om noe mer?:helpme: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 jeg jore d samme en gang ... men da va det fra en vanlig vectra A til omega A ... d var den 2,0 i 8v en ... å da måtte jeg bytte svinghjule og ordne med den mekaniske viften som vektra en ikke har ... huske ikke om æ måtte bytte bunnpanna ... men det må man sikkert gjøre ... men det er ferdigen fester på motoren til dem mekansike viften ... du må bare løsne på dekselet til registerreimen før å komme til å skru ... å du må jo såklart fløtte på motorfestene ... men skruhullene er der ... så d er bare å fylle dem med WD 40 eller noe annet som fjerner rust og skit ... så er d bare åslru som bare fan :p det er jo akurat samme motoren så :p Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldar Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 oki!:-) takk for tipset.. men fikk skaffet meg en vanlig omega 2.0i istede:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg