Knut Inge Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Som kanskje nokon har fått med seg så drive eg of sett inn b230ft motor i min 740. Men har dukka opp ein problem, er to slangar som eg ikkje er sikker på kor eg skal gjøra av. Er det nokon som veit kor det skal. Er dei som er markert på bilde! Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Som kanskje nokon har fått med seg så drive eg of sett inn b230ft motor i min 740. Men har dukka opp ein problem, er to slangar som eg ikkje er sikker på kor eg skal gjøra av. Er det nokon som veit kor det skal.Er dei som er markert på bilde! det der er bensindamp'en... eller hva det kalles. Det suges bensindamp fra tanken, via et filter rett bak venstre frontlykt, og opp til innsugsmanifolden, slik at du ikke skal lukte bensin mens bilen går etz:) Dette er noe alle f-motorer har orginalt hvertfal, og ville tru de fleste andre innspruts-motorer har det også. Men, du må ikke bruke det.... mange som tetter det igjen, for det har ingenting å si egentlig. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 det der er bensindamp'en... eller hva det kalles. Det suges bensindamp fra tanken, via et filter rett bak venstre frontlykt, og opp til innsugsmanifolden, slik at du ikke skal lukte bensin mens bilen går etz:) Dette er noe alle f-motorer har orginalt hvertfal, og ville tru de fleste andre innspruts-motorer har det også. Men, du må ikke bruke det.... mange som tetter det igjen, for det har ingenting å si egentlig. Okay..takk for svar Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg