Gå til innhold

Trenger litt hjelp..

Ranger emnet


NeXoR

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg en Volkswagen Jetta 91' modell og sliter med og holde

temperaturen oppe når jeg kjører.. Jeg har ganske liten peiling på bil og lurer

da på hvor finner jeg Termostaten? Fikk beskjed at den antageligvis var grunnen

når jeg kjøpte bilen og fikk med en termostat klar til byttings, men jeg vet

ikke hvor den er så litt hjelp hadde vært kjekt :)

 

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt meg en Volkswagen Jetta 91' modell og sliter med og holde

temperaturen oppe når jeg kjører.. Jeg har ganske liten peiling på bil og lurer

da på hvor finner jeg Termostaten? Fikk beskjed at den antageligvis var grunnen

når jeg kjøpte bilen og fikk med en termostat klar til byttings, men jeg vet

ikke hvor den er så litt hjelp hadde vært kjekt :)

 

Takk på forhånd :D

 

Er det varmluft ut av varmeapparatet ?

Bare nåla som viser lav temp ikke sant ?

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig enkelt å bytte, når til og med jeg klarte det.. ternostaten sitter i andre enden av den slangen som kommer ut nede på radiatoren. skru opp to skruer/bolter og ha et kar eller bøtte klar fordi all kjølevæsken kommer ut (3-8 ca). termostaten er da det som sitter i hullet, den satt godt fast hos meg så måtte lirke den ut med skrutrekker. (ha fortsatt karet klart fordi nå kommer det enda mer kjølevæske). så er det bare å sette inn den nye med pakning akkurat som den gamle satt og skru fast ting igjen. så må du fylle på med kjølevæske igjen, tror ikke man må lufte eller no men det kan sikkert noen andre svare på?? (jeg gjorde ikke det)

prøvde å skrive det så lett som mulig her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig enkelt å bytte, når til og med jeg klarte det.. ternostaten sitter i andre enden av den slangen som kommer ut nede på radiatoren. skru opp to skruer/bolter og ha et kar eller bøtte klar fordi all kjølevæsken kommer ut (3-8 ca). termostaten er da det som sitter i hullet, den satt godt fast hos meg så måtte lirke den ut med skrutrekker. (ha fortsatt karet klart fordi nå kommer det enda mer kjølevæske). så er det bare å sette inn den nye med pakning akkurat som den gamle satt og skru fast ting igjen. så må du fylle på med kjølevæske igjen, tror ikke man må lufte eller no men det kan sikkert noen andre svare på?? (jeg gjorde ikke det)

prøvde å skrive det så lett som mulig her

 

flott:)

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår