Orion_RST Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 hei vil gjerne ha fått moddet denne touran`n her jeg.. håper at det er noen som hadde giddet det får meg:D det jeg vil ha gjort er og få lakkert den i svart, senket den litt mer,sotet ruter,og satt på noen tøffe felger med kant.. her er bilde håper på at noen vil prøve seg:D Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 ingen som kan fikse det får meg?? Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 bildet er alt for lite, vil du ha respons bør du fikse et bilde på minst 1024*768, er ikke alle som klarer å få det større uten at det mister for mye kvalitet i photoshop hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg