postcar Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Kan noen lage en kort guide om hvordan man skifter en pære på lyktene framme? så at det var noen torx skruer på toppen og greier.. De som har lest tråden min vet jo at det ene høyre lyset mitt ikke funker (og dere har vel lest, og kommentert den tråden.. har dere? :fatality: ) Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hvis du kikker litt nærmere så ser du at det er to lokk på baksiden som du må klipse av for å komme til pærene :) Men det er j***** trangt! (hvis du har store hender) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Det der er et helvete! Jeg pleier og ta av hele fangeren og lyktene. Men du kan også dra til en VW forhandler, dem bytter den gratis. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Det der er et helvete!Jeg pleier og ta av hele fangeren og lyktene. Men du kan også dra til en VW forhandler, dem bytter den gratis. Vet du hvor mye de skal ha for pærer? gjelder det både møller og chr.opsahl? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Ta ut batteriet på førersiden. Etter dette skulle det gå greit på begge sider. Går ikke så lang tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg