Gjest moore Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Måtte ta meg turen jeg også da! Fikk knipset noen bilder av bilene, var der bare en times tid, så fikk ikke sett eller tatt noe bilder av show osv. Men dette er vel bedre enn ingenting da? Vet at noen av bildene ble litt mørke, men legger de ut fordet. For de som lurer har jeg tatt de fleste bildene i manuell modus på kamera, med blender 4 og lukker 1/250 - 1/100 + brukt en 580EX blitz. Enkelte av bildene, bl.a. de siste, har jeg brukt en 50mm F/1.4, dere ser nok hvem av de det er om dere lurer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Synd de er så mørke :-\ Ellers meget bra bilder. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Du er for god, Pål! De fleste var ganske mørke, noe som kan være litt "ødeleggende", men du gjorde det på en slik måte at jeg likte det! Synd jeg ikke fikk kommet meg innom i dag også :( - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 hei ! :) Ble litt mørke kanskje.. Men skarpheten og utsnittene er utrolig bra ! Jeg liker også å se de skarpe fargene på noen av bilene, og det blir litt "borte" her. De siste bildene som du har tatt med 50mm var pene! God fantasi! Har ikke lyst til å legge ut noen av bildene med mer naturlige farger ? :D Men du tar som vanlig, gode bilder ;) ! Ikke noe å si på det Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Takk for kommentarene! :) Legger ut noen bilder her som er litt mer i original tilstand.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Detta likte jeg :D ! Good work ! Som alltid :) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Som sagt litt mørke bilder, de siste du la ut nå var veldig bra. Også flotte detaljbilder! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Mørkt ja. Men pene bilder, Civic bilde var min favoritt! De siste du la ut var mye bedre. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Likte bagasjeromsbildet på Ibizaen meget godt. Mye fint her Pål-Kristian! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Der andre redigerer bildene så fargene nesten skjærer ut øynene på deg går du andre veien og tar mørke behagelige bilder :) Bra utsnitt og skarpe bilder, men synes som flere at noen ble litt i overkant mørke og mister litt detaljer.. :) Litt morsomt å komme med "kritikk" til deg, du er liksom fotomester :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Fotomester er jeg da ikke:) Prøver bare så godt jeg kan, prøver meg på nye ting hele tiden og ser hvordan resultatene funker. Her ble det litt mørkt, og da har jeg lært noe av det. Takk for alle kommentarer så langt og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 skjønner isje at folk klager på at de e for mørke... digga de eg ! :D polerte biler e alltid fint i mørket uansett så :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 altså mange greie lykter her asso men er jo bilen hvertfall jeg vil se:m'm: Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 er du fornøyd med 50mm F/1.4 linsa?? jeg vurderer en sånn en serru;) Prata med en kar i fra Canon i helgen, fikk prøve en F/1.2 linse på Canon 5D!! for fotointresserte............sier jeg bare *megarunk* :P det værste var at han hadde det med ut på by'n i fylla! hehe Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 hehe, nice! 5D og en 1.2L :) Må jo ha med ut å ta fete bilder da, bare passe på at det er idiotforsikret, tar med mitt ganske mye rundt omkring også. Men 50mm anbefales absolutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg