*opel* Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Har kjøpt en 36o i dag som ikke vil gå helt får allt for mye bensin. har noe en idde til hva det kan være?? Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 er det ingen som vet hva det kan være. jeg har en teori om at det kan være sjåken som står på når bilen går. men. viss noen har vert borti dette får eller har et tips om hva om va det kan være så hadde det vert fint. Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Hvordan vet du at den får altfor mye bensin? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 "bilen min går ikke".. Jada, vet det er en 360, men hvilken motor sitter det i den? Innsprut, gasser? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
januz_9 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 "Bilen min" Volvo 360 gl, b200k, forgasser motor. Stoppet nylig. Prøvde ut mange ting, men feilen viste seg å ligge i bensintrykk regulatoren. Den sorte boksen under gasseren. Så hvis den ikke får nok bensin kan dette være en eventuel feil.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Tror jeg har årna det nå. hehe. ja det er en 2,0l forgasser motor. men fikk start i den til slutt. hehe Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg