daniel21 Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Som topicen sier så trenger jeg sårt en rotor til en 85mod 1,8 Gti, da min gikk istykker i dag. Så hvis noen har en sånn liggende å slenge så er det en som har veldig bruk for en sånn!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Kjøp NY! En brukt del + porto er sikkert like dyrt. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel21 Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 har tenkt til det men det er ingen butikker som er åpne i dag eller i morra og jeg skal på jobb på mandag morgen. Hadde bare tenkt til å bruke den som en nødløsning hvis noen hadde hatt en liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg