Trollet_ Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 har fått tak i masse skumgummi som jeg skal pakke mellom "skrangleflatene" :):) håper det gjør susen... har tengt litt kasse som er delt i midten og har et trykk-kammer og en basreflex-side, husker ikke hva man kallte det.. men iværtfall og ha bassreflexen opp i hattehylla, har en nabo som har gjort det med 2 stk 12" firkant-kickere... synes det lød ganske bra... (mercedes W124) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 For guds skyld ikke bruk byggsilikon! De fleste typer silikon inneholder en form for syre som angriper metaller. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Var da voldsome løsninger på dette. Hau med kjemikalier og lim. Hadde det vært meg. Hadde jeg kjøpt slik bomull/tøy knotter du putter under stolene hjemme. For ikke å ødelegge parketten. (bruker det og på høytalerene hjemme) Om du abselutt skal ha den fast. Bor noen hull og skru den fast. Det er et sant helvete å drive å fikse slike jalla løsninger etterpå. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 hehe:) har gått for skumgummi... sånn som finnes i madrasser:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg