Spriti Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Er ikke fester til stabstag i bilen orginalt. Monterer det mellom dempertårnene bake og borrer selv hull og fester det Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luster Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Fikk front stabstaget i dag! Må gjøre noe med manifolden... Går det an å lakkere den? finst varmebestandig lakk, kan prøve med det men veit ikkje korleis det vil fungere... berre å prøve... Siter Subaru impreza wrx 02 (03 sti front) Subaru L-serie 84 Nissan Primera slx 94 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 93 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 90 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 ser ut som et bra eksemplar dette . selvsagt skal du sote rutene på vectraen din. men selvsagt ikke svart . jeg brukte chrome lux fra foliatec , den er ikke mørk men litt speil effekt . ellers så må du senke den da !! hvis du lurer på noe spesielt så kan du bare sende meg pm , jeg har bygd vectra a i mange år å kan det meste om disse bilene. her er/var min. her ser du hvertfall litt av sotinga mi . Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 den var fin! Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Bør jeg sote baklyktene? (og ja jeg skal fjerne hengerfeste) Noen tips til hva jeg kan gjøre med bilen. Og fet bil roysin, hvorfor solgte du den? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 ikke solgt gitt ! brandt opp !!!!! Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 ikke sot hele lykta ! bare blink det feltet på midten !! fjern hengerfeste hvis du ikke bruker det ! Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 hengefeste er kjekt å ha hehe Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 OT: Den blålige vectraen til Roysin, er blant de tre feteste vectraene jeg har sitt... For ett sørgelig syn det siste der :( Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Vil det se dumt ut hvis jeg tar vekk listene på siden? ser mange som har gjort det men jeg har ikke lakkert listene på fangerene. Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Fikk montert bak stabstaget i dag!:cool: Fikk også en pakke i posten med rustbullet i dag. Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZiGoR Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Har du prøvd og montere fjærnstyringa til sentrallåsen enda? la oss vite hvordan det går :) vurderer den der selv nemelig :P Siter - Opel Vectra A 2.0i 16V 1995 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 ja, monterte den men når jeg trykka på låse knappen så gikk låsen ned men den spretter opp med en gang. Skal montere den på nytt snart men det er så kaldt ute, kan ikke ha bilen i garasjen når jeg gjør det fordi høyere døren må stå helt åpent for at jeg skal komme til og det er det ikke plass til der. EDIT: Har bestilt nye pedaler og hvite blinklys! Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZiGoR Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 ja, monterte den men når jeg trykka på låse knappen så gikk låsen ned men den spretter opp med en gang. Skal montere den på nytt snart men det er så kaldt ute, kan ikke ha bilen i garasjen når jeg gjør det fordi høyere døren må stå helt åpent for at jeg skal komme til og det er det ikke plass til der. EDIT: Har bestilt nye pedaler og hvite blinklys! Legger du ut bilde av koblinga når du har fått det til og fungere ? (a) Siter - Opel Vectra A 2.0i 16V 1995 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 ja Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg