maxhp Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 :cab Hjelp til valg av lyd i bilen?(ikke bass) Jeg vil kjøpe en lyd-forsterker.. hvilket merke bør jeg se etter? myke toner uten att eg trenge å bruka en EQ for å få en myke tone. ska okså kunne drive mellomtoner(basser 5,25) Har sett litt på US amps, Infinity,JBL,Kicker,Alpine(kan godt vær andre) Jeg vil gjærene vite hva deres arfaring er med merket? Busjette forsterker til ca 2000-3000kr (4kanals). All hjep takkes for Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Hvorfor dobbel poste? Du har jo fått svar på den andre:anger: Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Hvorfor dobbel poste? Du har jo fått svar på den andre:anger: Jeg vil vite ha flesteparte synes Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Jeg vil vite ha flesteparte synes Da har de vel ikke noe å svare da, hvis ikke de svarte på den første Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mojomann Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Memphis Caraudio http://www.dreamtm.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Mojomann: Bare min personlige mening, men Dreamtm.no er faktisk ikke Veien, Sannheten og Livet ;) maxhp: budsjett? lydpreferanser? musikksmak? "God Lyd" kan være alt fra så mye bass at man ikke hører resten av musikken, eller linjalrett frekvensgang og alt innimellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
re-load Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Mojomann: Bare min personlige mening, men Dreamtm.no er faktisk ikke Veien, Sannheten og Livet ;) maxhp: budsjett? lydpreferanser? musikksmak? "God Lyd" kan være alt fra så mye bass at man ikke hører resten av musikken, eller linjalrett frekvensgang og alt innimellom. Da syns jeg du skal sende han en pm og fortelle han din personelige mening... dreamtm har veldig veldig mye bra utstyr... dette er generelt til en del av folka på forumet her: klage og sytebukker er dere..... (iallefall når det gjelder de merkene som de enkelte IKKE bruker) dra på Nm Finalen som er i helga, så ser dere at det er mange merker som funker. (og en del av det utstyret kommer ifra dreamtm...) Siter Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08 00-155.7db superstreet nw 01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+ 06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Grunnen til at jeg ikke sendte ham en PM er at jeg synes det er en uting som går igjen litt for ofte. Enkeltpersoner anbefaler kun ètt merke, eller produkter fra èn forhandler, mange ganger uten argumentering eller utdyping. Jeg sier ikke det er dårlige produkter, jeg sier bare at det kan være bedre for den som spør etter anbefalinger å få litt mer "kjøtt på beinet" enn bare "ditt og datt er bra", uavhengig av hva det spørres etter. Jeg skjønner at folk har favorittmerker (det har jeg selv også), og at forhandlere pusher egne merker. Men man bør da svare for å hjelpe trådstarter så godt som mulig ut fra hans/hennes ønsker og behov, ikke bare messe de samme sakene om og om igjen... Folk har forskjellig smak, forskjellige ører, forskjellig råd og forskjellig bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Enig med Epifant, men synes selv at jeg har lett for å "messe" litt til tider. Verst er likevel frustrasjonen over folk som nekter å prøve noe annet, men f.eks. MÅ ha Ground Zero eller Focal fordi de har hørt at det er bra. Når hadde flertallet rett sist? Man trenger ikke å gå lenger enn til stortinget for å finne eksempler på at flertallet sjelden klarer å enes om hva som er best, uten å gjøre dette til en politisk diskusjon... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 hei ser du bruke Infinity eg ser det e en del så skrøyde øve d merke ke du synes om d? Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 snakk norsk da.. Anyways, Infinity funker helt greit til prisen etter min mening.. alt ettersom hva du vil ha av lyd, du bør gå og høre på tingene selv.. med mindre du tar en sjangse på at du bare kjøper noe og blir fornøyd med det. Stian Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 snakk norsk da..Anyways, Infinity funker helt greit til prisen etter min mening.. alt ettersom hva du vil ha av lyd, du bør gå og høre på tingene selv.. med mindre du tar en sjangse på at du bare kjøper noe og blir fornøyd med det. Stian ska du kjøpe US Amps igjeom morel.no? kan du si i fra når du får den hvordan den spiller.. de skrøyder fælt av dn på hjemmeisen men lurere på hvordan dn spiller? Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg