PVNYHUS Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 noen som vet om forstillinga på 265 er lik en vanlig 240? eller hva som ikke er likt? er traversjen lik? tenker du på motorfester osv...dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Skal vel være tilnærmet likt, men må vel bytte tu festene som sitter i traversen... Fint utgangspunkt vel? Er det ikke litt grøvre stabstag osv på denne? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 jo, dem ser ganske mye stivere ut en vanlig 240. jeg lurte pare på om hullene i traversjen stemmer. resten har jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Du bygger vel ikke om en klassiker som 265? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Kan du ikke finne deg en 245 å ødelegge? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 skal bare bytte motor. resten skal få være som den er. motoren som står i er sliten som fy, sammen med girkassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 er jo helt greit at han bytte motor da.. jo penere med en strøken 265 med turbomotor enn en med vanlig motor... men du! ta vare på gamle motoren i alle fall.. greit å ha orginaldeler liggende om du finner ut at du vil ha dn 100% orginal;) Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 jepp, skal det. den skal legges på hylla så lenge! det som er helt skal jeg ta vare på, men jeg skal ha turbo motor i den. men... det er mye el feil på den bilen, er dette er kjent problem på 265? hva kan det være?? skal ned og slipe litt rust i kveld :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 hva med å finne en anna 6er motor istedet? bygger du om til turbo 4er så er det jo bare et emblem med 265 igjen av bilen nesten. Det er ikke noe 265 lengre da. Da er det jo bare som alle andre en 245. Fiks opp motoren som hører hjemme i bilen. Ikke lag en 245 ut av denne. Det er en såpass skjelden bil. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 bilen kommer til og beholde det gammle gode tryne og all krommen, er bare motoren som skal ut. må ha noe med litt mere fres i. eneste som blir forskjeld er motoren som har en annen lyd. bilen blir ikke ødelakt av dette, da jeg har motoren som er orginal på en pall på verkstedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 hva med butchers B280f motor? det er jo riktig motor og den har trimmepotensiale også hvis det er det du er ute etter. Finnes masse trim fra delorean til den. Jeg syntes bare det å hive 4er motor blir helt feil uansett. Men det er mitt syn så jeg får uansett ønske deg lykke til med bilen. Ta vare på den. Nydelig skjelden bil det der. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 takker og bukker. han jeg kjøpte den av ville kjøpe den tilbake da den er ferdig og da skal den helt sikkert bygges opp helt orginalt igjen.. så den skal nok få tilbake sjela si om noen år. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 hva med butchers B280f motor?det er jo riktig motor og den har trimmepotensiale også hvis det er det du er ute etter. Finnes masse trim fra delorean til den. Jeg syntes bare det å hive 4er motor blir helt feil uansett. Men det er mitt syn så jeg får uansett ønske deg lykke til med bilen. Ta vare på den. Nydelig skjelden bil det der. 4er der det som gjelder..ingen over..ingen ved siden av! hehe Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 4er der det som gjelder..ingen over..ingen ved siden av!hehe hmmm... kunne jo ha kastet nedi 960maskin da... er jo fett det også.... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 sant nok, men nå har jeg bygd opp en b230ft med data sprut og div til så jeg orker ikker og har ikke kr til en ny motor nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg