Gå til innhold

Airbrushing av 2 subber og 1 tanklokk

Ranger emnet


nicoloco

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har tenkt litt på dette, skal ha 2 10" i hattehylla på bilen min, da jeg dessverre ikke kan fylle bagasjerommet mitt med stereo. Skal bygge en kasse under subbene og montere forsterkerene i den bakre veggen av kassen slik at det blir pent. Det jeg trenger er noen som ønsker å airbrushe/lakke subbene med et eller annet motiv, gjerne lexus-logoen, det samme vil jeg ha gjort med tanklokket mitt. Noen som har peiling og gjerne noe å vise til som er stø på handa som vil påta seg oppdraget? Sender delene hvor det enn måtte være i landet eller til Svalbard! :) Takk folkens!

 

La oss late som om jeg kjøpte 2 slike elementer uten støvhette og med blank overflate.

03e6_1.JPG

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du enten sette meg i kontakt med han eller ta dette som et læreprosjekt! billige subber kan jo bare omlakkes dersom man ikke blir fornøyd, send PM om du er interessert da.. jeg har IKKE tenkt å ha noe "SPL POWER HEAVY BASS FOR YOUR FACE" skrevet på noe som jeg skal ha synlig.. tenker meg det hadde sett litt kult ut og det er sikkert mange som kommer til å spørre om det er originalt dersom man får gjort det ordentlig.. kanskje ikke så mange her inne, men! =)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår