anders92 Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 har sett en bil rundt i porsgrunn nå i det siste som ligner på en subaru impreza stv, har vært så mørkt at jeg ikke er helt sikker på åssen bil det er..den har en helvettes rå lyd...er pop off så kan hende det er wrx?? smeller som faen når han slipper gassen åsså.....noen som har bilder av bilen?? trur nok det er endel hk i den :happyhappy: Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 har ingen bilder av den, men har sett det samme der før en gang.. det var en wrx stv. Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 ingen som har bilder?? Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Går forbi en subaru stv nesten hverdag til skolen. Trur det er en dame som kjører den. Den pleier å stå på klosterskogen vgs. Men har ikke sett den på noen uker nå. Den bråker hvertfall veldig. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 De skal bråke hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg