Burny Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Har lyst og bytte ut anlegget i golfen snart. Det jeg trenger hjelp til er og finne det beste.. Siden de fleste her har mer erfaring med bilstereo enn meg.. Dette skal kjøpes nytt: -Frontsett (6,5" + diskant) Evt. 6,5" fulltone, med 4" i dash. -Sub/Subér.. -Monoblokk til Sub -Forsterker til settet, og 6*9 jeg har fra før. Spiller og kabler har jeg. Jeg digger mye Bass, så det vil jeg ha. Hard, høy og tung bass som høres når man ruller nedover gata.. hehe Pris har ikke noe og si, bare kom med det dere har.. Takker for hjelp.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Klart pris har noe og si, kom men en ca pris så har vi noe å gå etter ;) Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Klart pris har noe og si, kom men en ca pris så har vi noe å gå etter ;) Ok. Kan ta en pakke rundt 10.000kr, også en pakke med det råeste som nærmer seg opp mot 30.000kr. Har ikke bestemt meg for hvor mye penger jeg vil bruke på dette ennå, ettersom jeg ikke vet helt hvor mye lyd jeg får for pengene.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 liker du myk og litt lavere lyd eller høy og litt skrikende diskant? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mojomann Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 http://www.dreamtm.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg