villejan Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Jeg synes disse bilene er drit fete... alltid ville ha en slik en. .Grattis. Det er vel et infinity sett, men trodde ikke det var breddet Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 det er vel infinity II settet. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 oi! Trodde ikke det gikk ann å få de Astra'ne der til å bli fine jeg :P Den der var skikkelig pen! :D Grattis! Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Fin bil :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Tror du skal ta det som veldig positivt når så mange har så mange gode ord... Ikke ofte en Opel får slik omtale her på forumet nei... Grattis! Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 hehehehe. fant faktisk igjen et par bilder av den bilen fra våler treff 14 mai 2000. akkurat den tiden jeg holdt på å kjøpe den. men ble golf i stede. er bare på vanlig foto papir nå. men skal prøve å få scanna de. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Shadow_iX Kjør pent på veiene, er mange snåle og sinte folk der ute som mer enn gjerne vil "ramme" inn i bilsiden din.. (iallefell da jeg er ute å kjører så blir jeg nesten påkjørt hver gang jeg er ute å kjører, enda jeg kjører røddig) Tror nok han faller inn under kategorien av folk som gjerne vil "ramme" inn i bilsiden... Har nære på most fronten min engang (etter farten han hadde da han kjørte forbi en annen bil midt i en sving, vil jeg tro jeg hadde fått motoren min i fanget...) , pluss nesten trykket inn høyresiden min en annen gang. ( jeg kjørte på forkjørsvei, han kom skliende sidelengs ut av en sidegate.) Så hvis det blir turbomotor i dette fartøyet, så skal jeg ihvertfall holde meg laaaangt unna... Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaCup Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 tjoho. grisepen bil. GSI motoren er på 150 hk, orginalt. flere chipper skal greie å gi 165 hk i kombinasjon med effektanlegg. rundt 180hk vil du nok greie med kvassere kammer... ikke mer desverre. men det er tilgjengjeld 180hk som funker! Her er bilder av bilen fra Opel treffet i Trondheim 2000... : http://www.opelmotorsport.com/fotoalbum/2000/trondheim2/bilder/196-9608_AUT.jpg http://www.opelmotorsport.com/fotoalbum/2000/trondheim2/bilder/196-9607_AUT.jpg http://www.opelmotorsport.com/fotoalbum/2000/trondheim/maskinagentur/astras.jpg Ellers så går det hvertfall en Astra F til som jeg veit om med komplett Rieger Infinity 2 styling... denne har i tillegg 18" OZ hjul, og calibra turbo motor som ettersigende også skal ha 316hk kittet fra EDS... her er ett bilde jeg tok av den på Våler i 2003 : http://www.home.no/supertimmy/vaaler/vaaler_001.jpg Siter CoRsA Loco Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Shadow_iX henger meg på her og jeg, grampulerer med ny bil. "Grampulerer" må være den morsomste skrivefeilen jeg noensinne har sett. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck "Grampulerer" må være den morsomste skrivefeilen jeg noensinne har sett. :D det er neppe noen skrive feil.. dissa 180hka dine hørtes noe optimistisk ut, men når du får kammer i tilleg så er nok det oppnålig! og hvorden er et grenrør som går hele veien??? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by KadettC det er neppe noen skrive feil.. dissa 180hka dine hørtes noe optimistisk ut, men når du får kammer i tilleg så er nok det oppnålig! og hvorden er et grenrør som går hele veien??? Om det er skrevet feil ved et uhell, eller med vilje, er det uansett ikke skrevet riktig. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Magnus som igjen er ca 250 audi hk :D hehe Som igjen tilsvarer 300 Ford-hester, etc. :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Utrolig fin bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg