audi_s4 Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Originally posted by swidish vr6 Er det ikke 165 hk i de da? Trykk leif her. 150hk orginal. En chip å det er 165 hk 200 ford hk. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Sinnsyk pen bil, gratuerer!!!!:D:D:D Hvor mye måtte du gi for den?? Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsfs Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Freeman: Kjøpte bilen av en som bor i Sandeid ja. tekNetium: Jeg tenker det blir turbo-motor til våren. Tror jeg kommer til å kjøpe kvasskam før turbo. GalnemaX: Det er 150 HK i den org. Men jeg har Super Sprint effektanlegg, grenrør hele veien, chip og konifilter. Så det er ca. 180 HK i den nå. Med kvasskam blir det ca. 210HK. Siter Mvh, Willy Roger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsfs Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Originally posted by Golden Sinnsyk pen bil, gratuerer!!!!:D:D:D Hvor mye måtte du gi for den?? Jeg betalte 105000,- for den. Siter Mvh, Willy Roger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 astragsi: Står det et sinnsygt annleg i den enda eller? Sist jeg satt i den bilen sto det to femtentommere som kostet ti lapper hver... det er den sykeste bilen jeg har sittet i når det gjelder anlegg... klarte ikke se klart og ble kvalm... :) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Grattis med ny bil! Den så sjikkelig fin ut :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsfs Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Originally posted by Freeman astragsi: Står det et sinnsygt annleg i den enda eller? Sist jeg satt i den bilen sto det to femtentommere som kostet ti lapper hver... det er den sykeste bilen jeg har sittet i når det gjelder anlegg... klarte ikke se klart og ble kvalm... :) Hehe. Nei kun kablene som ligger igjen:op Siter Mvh, Willy Roger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Gratulerer med fin bil. Har alltid hatt lyst på en sånn. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSiRacing Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by AstraGSI GalnemaX: Det er 150 HK i den org. Men jeg har Super Sprint effektanlegg, grenrør hele veien, chip og konifilter. Så det er ca. 180 HK i den nå. Med kvasskam blir det ca. 210HK. Fin bil! Men, ikke forvent deg 210 hk hvis du skifter kammer. Tipper du får ca 180+hk med det du har nå og kvassere kammer... Setter du i en let motor med eds chip så får du en dødare! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjæf Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Post større bilder da! De blei så rare når du forminska dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Grattis med snygg doning! :) Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Grattis med ny bil.. Drit fet astra :D:D Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Fin bil AstraGSI! Grattis... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Tøff bil det der. Noen som vet om denne har gått i Stavangerområdet for en del år tilbake. Ligna fælt. Gikk i alle fall en mørk GSI med gult i fronten. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 SINNSYKT FLOTT!! Grattis.... Mye ga du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg