Infected Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Anlegget som står i bilen: JVC KD-LH3101 (lik lhx601 bare uten dab) Enorme Sony Xplod 4" fronter (drevet av spilleren, skal vekk) Helt ok JVC cs-xv6930 i hattehyllen (drevet av spilleren, skal vekk) Tro meg lyden er enoooorm! Anlegget som står klart, og bare venter på å bli satt i :D SoundStream EG-10x subber (2x) SoundStream XSC6 komponentsett SoundStream XTA360.2 SoundStream XTA480.2 DLS 4mm Høyttalerkabel. (ca 20m) DLS 21mm Powerkabler. Diverse DLS kabler, sikringer, fordelere osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 har ikke en pøkk enda, bortsett fra en råtten kenwood cd spiller og pioneer 6*9 baki. Men frykt ikke, har skaffet meg sponsoravtale, så det blir vinterprosjekt med bygging. 4stk 10" eller 2 stk 12" 1 stk forsterker til sub 1 stk forsterker til komp.sett foran og bak. 1 stk 6,5 kompsett bak. 1 stk 4" kompsett foran tv/dvd 1 stk 1 eller 2 farads kondensator. cd/mp3 spiller neonlys, kabler osv osv.... Har ingen specs på noe av det jeg får enda, men det skal visst spille veldig bra. Bilen min blir showbil for en bil stereo/styling butikk og demobil for Hart Audio. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEvo Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Luxor DVD spiller og 7" widescreen Stinger støyfilter Sony 7700 Headunit Sony 727 CDC Coustic 8" (kickpanel) Boston Pro 6,5" +diskant Polk Audio 4" + Boschmann diskant bak Coustic elektronisk delefilter Optimus ekektronisk delefilter Harman/Kardon TC300 Harman/Kardon TC400Q Harman/Kardon TC600 Pioneer TS-W101SPL 10" (2stk) 1/2F Stinger kondensator xtra batteri of isolator ALT TIL SALGS!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 som det står i signature, og har alt av kabler, fordelingsblokker, sikringsholdere, osv osv, av Stinger ;) Mvh Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Pioneer AVX P7300DVD Pioneer AVM P9000R Komp.sett foran: 3x5,25" JL-Audio Komp.sett bak: ikke noe foreløpig, får se hva jeg finner Subwoofere: 2x Infinity Kappa Perfect 10.1 2x Pioneer TS-W101SPL Forsterker: JBL GTO 75.4 SPL Dynamics DIG-1450 Bilen er på vei til å få full dolby digital 5.1 igjen, som jeg gleder meg til å bli ferdig med. Strømkabler: 95mm2 fra batteri til bagasjerom Stinger 25mm2 til innganger på forsterkere Batteri: Exide Maxxima 900 Fortsatt under bygging da, så er nok en stund til godlyden er der :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Ting som skal inn i Buggèn nå er: Pioneer 8600MP Pioneer P7300DVD Stinger 5Farad Stinger Expert signalkabler Sringer 1/0 Gauge JL Audio 2stk 1000/1 JL Audio 1stk 300/4 JL Audio 2stk 13W7 JL Audio 2stk XR650CS Exide 2stk Maxxima Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Til soundboy: Hvor skal du få tak i en komplett xes? jeg vet om 2stk i hele norge. kjenner en som skal selge en komplett til 50k. dyrt eller billig?? Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 har følgende komponenter dags dato: Pioneer P-77 Audio Control EQLII (modifisert) Soundstream Referanse 705S 4x50w (5 kanaler ombygd til 4 kanaler, mod PWM) den er ca 50 cm langt og med 3 veis delefilter front: Orion Ntense Nt1 og Nt5 øvre disk: Seas... dempet og 12dBfilter fra 9,5kHz alle elementer er tweeket oxo delefilter og kabler med Mcap kondis og folie spoler mellombas: Peerles 2x8" + 2x6,5" Orion Xtreme Adcom GFA-4404 4x40w (modifisert PWM) den er 64 cm langt sub: 2x12" Pioneer TS-W121SPL 6x0,5F med avkobling kond rear fill: 2x5" Seas H422 8ohms Optima Yellow foran og bak Monolite 100Ah (bat gele til prof/krevende elektronikk) Ladac lader med 14,9v reg, 90Amp dynamo (mod) 3x30 mm kabel +++ tilhørende "periferi komponenter" :-) og bilen til dama Panasonic xP383x Audio Control EQLII Soundstream Class A 6.0 2x25w front: Sinus Live 10iL (4"+disk) sett mellombass: Sinus Live 16iL Precision Power (PPI) 2150 2x150w sub: 2x10" Orion Ntense 10 DVC 2x0,5F rear fill: 2x4" Biltemas xx :-) 14,5v reg + 75A dynamo 75Ah batt foran og bak 50Ah biltema maritima batt 2x30mm kabel +++ det meste har jeg oxo fingret her og -t.o.m. dama... (underveis under installeringa...;-)) +++ en del planer om ombygning når jeg får tid en gang.... (pensjonist hobby?? :-)) :D Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Originally posted by matador har følgende komponenter dags dato: Pioneer P-77 Audio Control EQLII (modifisert) Soundstream Referanse 705S 4x50w (5 kanaler ombygd til 4 kanaler, mod PWM) den er ca 50 cm langt og med 3 veis delefilter front: Orion Ntense Nt1 og Nt5 øvre disk: Seas... dempet og 12dBfilter fra 9,5kHz alle elementer er tweeket oxo delefilter og kabler med Mcap kondis og folie spoler mellombas: Peerles 2x8" + 2x6,5" Orion Xtreme Adcom GFA-4404 4x40w (modifisert PWM) den er 64 cm langt sub: 2x12" Pioneer TS-W121SPL 6x0,5F med avkobling kond rear fill: 2x5" Seas H422 8ohms Optima Yellow foran og bak Monolite 100Ah (bat gele til prof/krevende elektronikk) Ladac lader med 14,9v reg, 90Amp dynamo (mod) 3x30 mm kabel +++ tilhørende "periferi komponenter" :-) Dette har jeg litt tro på.. Bytt ut bassene så skal du se.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Originally posted by RiZLa Dette har jeg litt tro på.. Bytt ut bassene så skal du se.. ;) hehe... spiller ganske bra det, etter konstant 3 uker med 50Hz 9v inspilling... ellers ville jeg prøve og høre, litt moro å spille høyt noen ganger og... ellers har 2x11 Kenwood HQW250 i lukket kasse som virkelig spiller pent og tar mindre plass men spørs på humøret det... :cool: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Originally posted by matador har følgende komponenter dags dato: Pioneer P-77 Audio Control EQLII (modifisert) Soundstream Referanse 705S 4x50w (5 kanaler ombygd til 4 kanaler, mod PWM) den er ca 50 cm langt og med 3 veis delefilter front: Orion Ntense Nt1 og Nt5 øvre disk: Seas... dempet og 12dBfilter fra 9,5kHz alle elementer er tweeket oxo delefilter og kabler med Mcap kondis og folie spoler mellombas: Peerles 2x8" + 2x6,5" Orion Xtreme Adcom GFA-4404 4x40w (modifisert PWM) den er 64 cm langt sub: 2x12" Pioneer TS-W121SPL 6x0,5F med avkobling kond rear fill: 2x5" Seas H422 8ohms Optima Yellow foran og bak Monolite 100Ah (bat gele til prof/krevende elektronikk) Ladac lader med 14,9v reg, 90Amp dynamo (mod) 3x30 mm kabel +++ tilhørende "periferi komponenter" :-) +++ en del planer om ombygning når jeg får tid en gang.... (pensjonist hobby?? :-)) :D Hvordan er du fornøyd med Adcom forsterekeren ?? Hadde en maken en engang for mange år siden... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 hallå lars, kjempe fornøyd etter at alle motstandene ble byttet til 1%, ellers er jo dc koblet hele veien... med doble strømsforsyninger med ca 0,5F per kanal innanbors... men slår seg av hvis spenninger er høyere en nøyaktig 14,7volt... :-( vet du om noen som har diagram over den?? :), forbedret "dempningsfaktor" ved å "flytte" "feedbacken" til høytalerklemmene (har lange print banner den). kjempe rått bil du bygger forresten, men hvordan er de nye Tarantulane? ble ikke "mer imponert" av å se at SoundStream har begynt å "krympe" power suplyen, er det noen overfalte monterte komponenter? lover bra også at de bruker bedre kvalitets kondensatorer i signal veien, men den beste signal kondensator er jo ingen kondensator... :D Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kindher Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 det i signaturen jah! har planer om å bygge inn pc + å bytte til PG forsterker istedenfor audison'en! ellers bare småbyttinger i vinter av kabler å batteri å kondis ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Huff...!! Skjønner ar jeg ikke har mye å stille opp med i forhold til mange av de som har ramsa opp alt de har, og som jeg ikke skjønner endritt av. Men jeg har da noe. Blaupunkt acapulco mp52 cd-spiller orginalt 4" frontsett fra 1990:D (skal byttes. fort!!) sony x-plod 5,25" i baksetet (skal vekk) Mda 6*9" i hattehylle (Kun for å irritere mange her på forumet, og for at de var lett å montere der for oss som bare vil ha litt mer lyd enn org, uten at det sier DUNK DUNK) Jensen 250W 2-kanalsforsterker til 6*9 ene. Var vel det hele. Ikke no hokus pokus. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Hadde egentlig ikke tenkt på så fryktelig dyrt anlegg og satset på å ikke ha sub, noe som jeg klarte. Ble et dyrt anlegg alikavell. Infinity Kappa 7.5" frontsett, et eller annet 5.5" merke i bakdørene og Infinity Kappa 6"9 som gir en deilig fin bass. RockfordFosgate 350x 4kanals forsterker Sony MPX-7700, men skal selge denne pga. kjøp av en billigere Panasonic spiller som passer bilen bedre. Så har man RockfordFosgate sine fete og dyre signalkabler og 22mm strømkabel. Konklusjon: Hva skal man sub når man kan ha 6"9 som spiller minst like bra og like høyt som en 500w Sub. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg