SunnyGTI-R Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by [kj] hmmm... har en nissan 100nx jeg.. liker tanke på nissan 100nx-GTI-R hehe. ville vært konge med gti-r motor i den, men må vell byttes ledningsnett og bremser for og få den godkjent da eller?? Nja... Tviler på om du ville fått det godkjent i det hele tatt. Kanskje? Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 hmm.. +40 000,- så har du hvite skilter, er det slik å forstå? Hadde vel ikke vært noe særlig å ha som bruksbil, men faen å fett det hadde vært :D :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Går an å ha til bruksbil også. Pendlet over 30 mil for uka gamle GTI-Rn min: Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Kunne jo da til tider se ut deretter... Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 en ting som er sikkert er at neste bilen min blir en sprek 4hjulstrekker! ikke noe 1.6l fwd Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Hmm.. intresang hvis jeg kunne skrapa sammen nok penger i tide.. hastverk med å selge den eller? ;p Men det er vel ikke noen spesielt egnet førstebil eller? hehe :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by KeLoN Hmm.. intresang hvis jeg kunne skrapa sammen nok penger i tide.. hastverk med å selge den eller? ;p Men det er vel ikke noen spesielt egnet førstebil eller? hehe :D Neida ikke no hastverk. Kan sikkert være grei til førstebil i.o.m at førstebilene som regel havner på taket i ei eller anna grøft. Denne har nemlig bur:D Spørsmålet er om du kan eller har kompiser som kan sette den i stand. Det er ikke noe hokus pokus, men det krever litt kunnskap og ikke minst plass å gjøre det på Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Jeg har båe tid/plass/kunnskap til å få dette gjort, men så var det de penga da.. :p Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by bozzo @ jetta Jeg har båe tid/plass/kunnskap til å få dette gjort, men så var det de penga da.. :p Penger? Bankene kaster jo de greiene etter deg bare du stikker nesa inn for døra:D Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 De kaster dem ikke etter en 18-åring, (snart ihvertfall, 25 dager til), uten fast jobb nei.. :p Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by enrico Neida ikke no hastverk. Kan sikkert være grei til førstebil i.o.m at førstebilene som regel havner på taket i ei eller anna grøft. Denne har nemlig bur:D Spørsmålet er om du kan eller har kompiser som kan sette den i stand. Det er ikke noe hokus pokus, men det krever litt kunnskap og ikke minst plass å gjøre det på Jo, går på VKI elerktromekaniske fag selv, og kjenner de fleste på kjøretøy (selv om jeg hadde stolt mere på en elektriker enn dem :P), så å sette den sammen litt her og der skal nok gå greit :) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by [kj] hmmm... har en nissan 100nx jeg.. liker tanke på nissan 100nx-GTI-R hehe. ville vært konge med gti-r motor i den, men må vell byttes ledningsnett og bremser for og få den godkjent da eller?? Lillegud hadde en 100nznz før, han drømte også om primera gti å slenge ned. Mener og huske at det fantes mange i tyskland som var bygget om? Hør med lilleguder's Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by funkes Synes det lukter 40/60 jeg. Du bør nok få sjekket nesen din :) Gti-R har såvidt jeg vet 50/50-fordeling Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 U GOT MAIL!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by aWeX Du bør nok få sjekket nesen din :) Gti-R har såvidt jeg vet 50/50-fordeling Gti-R har et firehjulstrekkssystem som fordeler kraften ettersom hvor det glipper, så å si 40-60 eller 50-50 blir litt vanskelig ;) men har kjørt GTi-R selv, og rompa kommer litt om du vil.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg