Per Christian Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Jeg skal lakkere motoren min,blokka,toppen. Jeg har stt at biltema selger motor lakk som tåler 150 grader.Er det noen som har noe erfaring med den lakken.Om den holder eller bare flasser av. Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Om den holder eller flasser av kommer an på hvor nøye du er på grunnarbeidet det, skikkelig vasking/rengjøring før du begynner, skikkelig nedmatting, og skikkelig avfetting tilslutt før du lakker Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Den holder helt greit, kan bli litt matt om den utsettes for høy temp. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Ok jeg skal så klart gjøre bra grunnarbeid:smilbmw: Da tror jeg at jeg prøver den det er ikke så farlig om den blir litt matt med tiden,den syns nesten ikke heller:smilbmw: Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg