Duplex Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Sendte mail til pioneer for å høre om oppsett til forsterker.. Fikk til svar: Koppla ifra plus till plus på den ena tal-spole och ifra minus till pluss på den andra talspole da får du 2 ohm sen gjør du samma sak på den andra subben och kopplar båda till samma uttag på forstarkaren da har du 1 ohm. Jeg har en monoblokk men er fortsatt 2 utganger på den, 2 pluss og 2 minus. Er det en og samme utgang? Jeg skal bare koble de 2 høytaler-ledningene på hver sin utgang på forsterkeren? Og forresten, blir dette beste løsning? :P Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Sendte mail til pioneer for å høre om oppsett til forsterker..Fikk til svar: Koppla ifra plus till plus på den ena tal-spole och ifra minus till pluss på den andra talspole da får du 2 ohm sen gjør du samma sak på den andra subben och kopplar båda till samma uttag på forstarkaren da har du 1 ohm. Jeg har en monoblokk men er fortsatt 2 utganger på den, 2 pluss og 2 minus. Er det en og samme utgang? Jeg skal bare koble de 2 høytaler-ledningene på hver sin utgang på forsterkeren? Og forresten, blir dette beste løsning? :P En monoblokk med 2 + og 2 - er bare for å gjøre det lettere for deg å kobble 2 elementer eller du spoler på samme elementet Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 En monoblokk med 2 + og 2 - er bare for å gjøre det lettere for deg å kobble 2 elementer eller du spoler på samme elementet Det var det jeg tenkte meg :) Hva med resten av oppsettet han foreslo? Er det anbefalt? Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg