sRt Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Du som skrev i avisen her en dag ja? Og det er vel du som pleier låne bilen til Eirik ja? fin bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 det er bare idioti å gjøre sånn med andre sine biler... skjønner ikke at de klarer å gjøre det engang... kondolerer Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Føler med deg. Har selv fått en god del lakkskader på min Astra siden jeg kjøpte den (6 mnd siden), og alle har skjedd her i Tromsø. Har ikke gjort noe med de enda da jeg frykter en uhorvelig kostnad. Må hellakkere panser, frontleppe og bakluke!! Blir en del lapper der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Fy f*** for noe dritt! Dem skulle vært tatt ja... Kondolerer. Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavrick Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Fy f*** for noe dritt! Dem skulle vært tatt ja... Kondolerer. Takker for kondolansen Hackiz :) Men nå står bilen inne å blir slipt ned å nylakkert i en sprek svart farge så den blir vår fin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Takker for kondolansen Hackiz :) Men nå står bilen inne å blir slipt ned å nylakkert i en sprek svart farge så den blir vår fin :) Kjempegreier det da! :D Bra det har ordna seg på en måte da. :) Husk å poste bilder når den er ferdig. ;) Farge? ;) Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavrick Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Kjempegreier det da! :DBra det har ordna seg på en måte da. :) Husk å poste bilder når den er ferdig. ;) Farge? ;) Er ikke avgjort men blir nok en svart tre lags effektlakk med litt blå skjer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Er ikke avgjort men blir nok en svart tre lags effektlakk med litt blå skjer... Nice nice.. :) Hadde tenkt på noe slikt jeg også, men har noen brae bud på bilen nå, så kan hende han drar snart. Det er litt dumt å takke nei til et såpass bra bud så... men jeg har egentlig ikke lyst... :-S Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg