mavrick Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Fikk min Honda S2000 oppripet rundt hele bilen natt til lørdag i Tromsø... Det hele skjedde v alfheim svømmehall. Den mistenkte kom gående fra røstbakken, via kaare moursunds vei og alfheimvn på krykker ilag med en kamerat i ca 24.00 tiden! Noen tips?? Her snakker vi nakke skudd!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Fikk min Honda S2000 oppripet rundt hele bilen natt til lørdag i Tromsø... Det hele skjedde v alfheim svømmehall. Den mistenkte kom gående fra røstbakken, via kaare moursunds vei og alfheimvn på krykker ilag med en kamerat i ca 24.00 tiden! Noen tips?? Her snakker vi nakke skudd!!!! Så jæklig unødvenig, da har du sykiske problemer når du gjør sånt!! Sånn som dette irriterer meg. Vis jeg hadde sett han fyren som gjorde det, så skulle han fått kjent det!! Det er helt sikkert!! Men får håpe du får tak i han/de som gjorde det:) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Håpa du får tak i idiotane! Sjukt irriterande når sånt skjer! Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Kondolerer! Også med en så fin bil da :( Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavrick Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Takk, så nå må jeg helopplakere hele bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Kondolerer! Har du noe bilder av ripene eller som du kunne ha lagt ut? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavrick Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Skal ta bilder i dagslys imårn, ripene vare 3-4 gang større en nøkkel riper å skikkelig dype. På passasjerdøra var det 5 riper langsgående... Kondolerer! Har du noe bilder av ripene eller som du kunne ha lagt ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Skal ta bilder i dagslys imårn, ripene vare 3-4 gang større en nøkkel riper å skikkelig dype. På passasjerdøra var det 5 riper langsgående... AAAU! :hvaskjera Hva er det slags idioter som gjør slikt? Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Du som eier de svarte s2000 som går i Tromsø og som er ofte stående på prostnesset?Lå bak deg gjennom storgata i dag,hærregud for en vakker bil :) Men over til topic,utrolig trist at dette sjedde,jævlig surt å tenke på at det er faktisk DU som må betale for dette.Og får du tak i fyren som gjorde dette,så kommer jeg personlig å gir han et alvorsord..eller slag om du vil..dette er uholdbart! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Kondolerer!!! Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavrick Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Ja det er min, men ikke jeg som henger på prostneset.... Lillebroren til en kamerat av meg pleier å låne den! Du som eier de svarte s2000 som går i Tromsø og som er ofte stående på prostnesset?Lå bak deg gjennom storgata i dag,hærregud for en vakker bil :) Men over til topic,utrolig trist at dette sjedde,jævlig surt å tenke på at det er faktisk DU som må betale for dette.Og får du tak i fyren som gjorde dette,så kommer jeg personlig å gir han et alvorsord..eller slag om du vil..dette er uholdbart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Kondolerer :( Sikkert ripet opp med broddene på krykkene.. Fyttihelvette.. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 folk er sprengte i hode ja... men er jo mange fine narkiser i tromsø.. dem gidda jo å stjele søstern min sin gammle Subaru L1800.. :) artig og plutselig se den på nordnytt i forbinnelse med et ran av Shell på Vollan.. :) så blei den brukt som rambukk for å komme seg gjennom en bom lengere opp.. fine a-stolper på den gitt.. ;) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Kondolerer. Utrolig surt for deg! Fikk selv for 1 1/2 måned siden en stygg "sjalusibulk" i bakskjermen på BMW'n min, da den sto parkert i Tromsø, ved Samfunnet (parkeringsplassen oppfor Domus, for de som ikke er lokalkjent). Det var såklart umulig å finne ut hvem som hadde gjort det, noe som igjen medførte at jeg måtte bruke 8000,- av egen lomme for å få det reparert. Sjalusi må være en grusom sykdom... Håper virkelig du finner ut hvem som ripa opp bilen din!! Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Synd å høre Er dritkjett da sånne ting skjer Sure penger du må ut med der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg