Gå til innhold

Salg 95 Mod Audi A4 1.8 RS4 Optik

Ranger emnet

naitsmik

Anbefalte innlegg

Originally posted by naitsmik

Du va jo bare en vanskelig fyr da! :) er styling for omtrent 25.000-30.000 da..

hehe.. :)

Neida jeg er ikke vanskelig. :)

Er det ikke klima på bilen heller?

Om det er styling til 30.000,- på bilen så teller ikke det stort mye.. trekker heller ned det..

Du får jo en mye nyere audi a4 1.8 til denne prisen.. som har gått mindre.. :) (ikke for å være vanskelig :) )

Men lykke til med salget!

Hva skal du ha deg nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok en audi eller passat denne gangen, vil ha meg en 1.9tdi motor, drømmer om 0.5l på mila istedetfor 1.1l som den den her audien bruke.. :)

Bruker den så mye?? oi..

Men tror du må slå av ca 40.000,- på den prisen der...

Selvsagt er det sikkert en som er idiot til å gi 165000 for den og men.. hehe.. :)

Er vel ikke noe mer ekstrautstyr på denne en på en vanlig audi a4. Og den er jo uten klima også.. :)

F.eks jeg ga 165.000,- for min. 1997 modell med klima. Helt strøken. Hadde gått 89.000 da jeg kjøpte den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok en audi eller passat denne gangen, vil ha meg en 1.9tdi motor, drømmer om 0.5l på mila istedetfor 1.1l som den den her audien bruke.. :)

Bruker 1.8l motorn 1.1l på mila? satan å du må kjøre hardt..

min 1,8T holder seg på 0,8 med variabel kjøring :P

Fin audi du har, og lykke til med salget!

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan *DRØMME* om å få den prisen.

Min bil er en 1.8T Quattro Avant, 96 mod, har gått kortere enn din, og til tross for 4wd, motor, og at det er stasjonsvogn, kan jeg ikke forvente mer enn 160 tusen MAX!

Den prisen din er satt litt vel høyt, kan man si.

(full rieger pakke (ikke montert) og weitec gewinde senkesett)

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det der en Berg Auto solgt bil? isåfall er den absolutt ikke verdt penga (160k).. de er kjent for triksing og miksing, samt at du neppe har betalt stylinga selv da, da alle ådi'ene de selger er rica opp med RS4 look og dill og dall..

de selger jo A4 1.8T for 220k+ med RS4 look og dill.. helt sykt at folk kjøper det..

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider