K-Busch Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 org: ganske pen ;) modd: update nr 2* Øver meg litt på brushing.. -- jeg har tenkt å gjøre bilen ferdig, men lurte litt på hva dere syns bør gjørest? min plan er å kjøre en klassisk stil, amerikansk/britisk .. orginal bildet er av veldig dårlig kvalitet, så jeg har snart brusha om hele bilen. få høre litt hva som bør gjørest videre ?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hvor har du lært å brushe så bra? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Busch Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 syns du det der var bra brusha ?:D har nok lært det av meg selv.. prøving og feiling, det er det som skal til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 ganske stygg? Tosk! 2002 er da en vakker bil. Syns ikke det var veldig imponerende brushet heller, jobb med virkelighets faktoren. karakter 2/10. Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Busch Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 ganske stygg? Tosk! 2002 er da en vakker bil. Syns ikke det var veldig imponerende brushet heller, jobb med virkelighets faktoren. karakter 2/10. vell viss du syns det der er en vakker bil så deg om det, hvem som er tosk her kan diskuterest.. modden er ikke ferdig, la den ut her for å høre folks meninger om hva som bør gjørest.. du mener at jeg bør gjøre den mer realistisk? greit, da prøver jeg på det ;) får håpe updaten som en gang skal komme får bedre karakter da xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hjulbuen forran var noe ujevn og rar, og hele breddinga såg noe urealistisk ut. men øvelse gjør mester :) kul detalje i bakgrunnen :) personlig så synes jeg også at dette er en klassiker som man ikke bør "føkke" med, men det er jo bare et bilde så det er jo ikke noe å hisse seg opp over. stå på. Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 org: ganske stygg... Den er da ikke stygg original! :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 personlig så synes jeg også at dette er en klassiker som man ikke bør "føkke" med, men det er jo bare et bilde så det er jo ikke noe å hisse seg opp over. WORD! Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Busch Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Update i første post ;) hehe ok, greit, fjerna det der "ganske stygg " greiene.. så sier vi at orginalen er ganske pen ;) -----men nok om orginalen, det er modden jeg vil ha kommentarer på :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Busch Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 ny update i første post* brusha skjermene litt bedre prøvde å få de litt jevnere, spesielt hjulbuen forran. brusha krom-lykt bake og list som følger bilen fra panseret til rompa ;) forandra litt på speilet også---> fronten er litt skeiv enda, men skal prøve å rette litt på det i løpet av helgen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Du burde sjekke ut refleksjonene dine... Det er ingen desverre, og det øker den urealistiske følelsen. Just so you know! X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg